تلاش شورای ششم زنجان برای رفع معضلات شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سد معبر و اجاره پیاده‌روها از مشکلات مدیریت شهری است و تاکنون جلسات متعددی برای رفع چالش‌های شهر برگزار شده است.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مناقصه فاز دوم پروژه سبزه میدان برگزار شده است، اظهار کرد: این مناقصه در روزهای آینده برای تأیید در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی افزایش تعرفه سازمان‌ها در حال حاضر در شورای اسلامی شهر مطرح شده است، ادامه داد: این هفته تعرفه خدماتی سازمان‌ها از جمله آرامستان در شورای اسلامی شهر بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه افزایش ۳۰ درصدی تعرفه خدمات آرامستان هنوز به تأیید شورای اسلامی شهر نرسیده است، اضافه کرد: افزایش تعرفه خدمات آرامستان تنها در کمیسیون تخصصی مطرح شده است.

وی با اشاره به پیوست اجرایی بودجه ۱۴۰۱، افزود: امسال بر اساس تغییر رویه‌ای که داشتیم، پیوست اجرایی برای بودجه در شهرداری نوشته شد و در شورای اسلامی شهر نیز در چند جلسه مطرح شده است و در جلسات آینده تأیید و برای ابلاغ به شهرداری ارسال خواهد شد.

حمزه‌لوپاک در خصوص ساماندهی بخش اجراییات شهرداری، گفت: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر ساماندهی بخش اجراییات است؛ چرا که مسائل و مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد و از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بحث سد معبر است.

وی در خصوص اجاره پیاده‌روها، افزود: اجاره پیاده‌رو یکی از آسیب‌های جدی شهر است و جلسات کارشناسی در این خصوص برگزار شده و رفع این مشکل نیازمند آسیب‌شناسی خواهد بود و درصدد هستیم تا امسال بتوانیم بخشی از این گره کور را باز کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه سد معبر و اجاره پیاده‌روها غیرقانونی است، تصریح کرد: وظیفه شهرداری برخورد با سد معبر است و اینکه شهرداری در این زمینه موفق عمل کرده است یا خیر، نیاز به بررسی دارد.

کد خبر 567511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.