برگزاری تور گردشگری «راه شیرینِ» در تخت فولاد

مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده که یکی از آن‌ها برنامه «راه شیرین» با محوریت آشنایی با جذابیت‌های تاریخی و مذهبی این آرامستان است.

به گزارش ایمنا، هادی نظری اظهار کرد: معرفی جاذبه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و مذهبی آرامستان تخت فولاد به علاقه‌مندان همواره یکی از اهداف و رسالت‌های این مجموعه بوده که در قالب برنامه‌های مختلفی در مناسبت‌های گوناگون انجام شده است.

مسئول برگزاری تور گردشگری «راه شیرین» افزود: ماه مبارک رمضان نیز یکی از مناسبت‌های مهم و ارزشمند از نظر پرداختن به امور معنوی است و به‌همین بهانه، برنامه‌ای را با نام «راه شیرین» و با محوریت روایتگری در تخت فولاد تدارک دیده‌ایم که شامل معرفی مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نشانه شناسی خط، سنگ و نقوش حکاکی شده بر روی قبور این آرامستان است.

وی با بیان اینکه در این رویداد گردشگری، حاضران با جذابیت‌ها و شگفتی‌های تکایا و بقاع مختلف تخت فولاد آشنا می‌شوند، تصریح کرد: متقاضیان برای هماهنگی و ثبت‌نام به‌منظور شرکت در این رویداد که روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

کد خبر 567420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.