ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در بوستان‌های کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه، گفت: کفپوش زمین بازی کودکان باید از لحاظ ایمنی کنترل شده باشد، خرید و نصب کفپوش برای ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در سطح بوستان‌های شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرامرز رحمتی‌زاده با اشاره به ایمن‌سازی فضای بازی کودکان‌در کلان‌شهر کرمانشاه، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت پارک‌ها و محوطه‌های بازی کودکان از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این راستا عملیات تعویض و نوسازی کفپوش‌های محوطه بازی کودکان به جهت تأمین امنیت و رفاه حال شهروندان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه استفاده از آسفالت یا فرآورده‌های بتنی مانند موزائیک در زمین‌های بازی کودکان به دلیل ایمنی بسیار پایین و درصد خطر بسیار بالا برای کودکان راه حل مناسبی‌نیست، ادامه داد: کفپوش زمین بازی کودکان باید از لحاظ ایمنی کنترل شده باشد و این از جمله مواردی است که به جهت ایمنی تمهیدات خاص خود را می‌طلبد و به‌همین منظور در راستای ایمن‌سازی محل بازی کودکان، تعویض و نصب کفپوش محوطه بازی کودکان در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در دست اقدام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به دستور شهردار کرمانشاه و هماهنگی با معاونت خدمات شهری، اکنون ۳۵۰۰ متر مربع کف‌پوش برای ایمن‌سازی محوطه بازی کودکان در سطح پارک‌ها توسط این سازمان خریداری شده که برای اولین‌بار همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر ایمن‌سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی فضای بازی با هدف افزایش سلامت کودکان در پارک‌های شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال و استفاده بیشتر شهروندان از امکانات پارک‌ها و فضای سبز شهری در فصل تابستان، محوطه وسایل بازی ویژه کودکان موجود در بوستان‌ها باید ایمن‌سازی شود.

کد خبر 567416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.