شکوفایی قهرمانان بدمینتون در جام مولای عرشیان بانوی قدسیان

دبیر هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: تربیت و شکوفایی بسیاری از قهرمانان رشته بدمینتون در جام مولای عرشیان، اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بزرگزاد اظهار کرد: استعدادیابی اهمیت زیادی دارد؛ در این رابطه یک کمیته در بخش زنان و مردان هیئت بدمینتون استان راه‌اندازی شده است که از طریق آگهی و تبلیغات یا روابط با آموزش و پرورش، افراد را شناسایی و از آن‌ها در این رشته استفاده می‌کنیم.

وی گفت: دستورالعملی برای استعدادیابی در شهرستان‌ها وجود دارد که طبق آن سایر نواحی ملزم به اجرای آن هستند.

دبیر هیئت بدمینتون استان اصفهان افزود: مسابقات در دوره‌های بسیاری در حال برگزاری است و شاهد کشف بازیکنان فوق‌العاده‌ای پس از برگزاری این مسابقات بوده‌ایم.

بزرگزاد با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که نقطه قوتی برای هیئت بدمینتون استان اصفهان و شهرداری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بازیکنان در فضای باز و پارک‌ها تربیت شدند، ادامه داد: در استعدادیابی و پرورش بازیکنان مسیر سختی داریم؛ اما تربیت قهرمانان در این رشته با همکاری شهرداری اصفهان میسر می‌شود.

وی تعامل، همکاری و اجرای دقیق برنامه‌ها را در پیشبرد اهداف مؤثر دانست و تصریح کرد: شهرداری در بخش ورزشی خوش درخشید و سال گذشته توانستیم با کمک شهرداری منطقه ۱۳، اولین زمین کامل پارکت بدمینتون کشور را افتتاح کنیم.

کد خبر 567365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.