۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
ترکیب احتمالی منچسترسیتی و لیورپول

دو تیم هجومی برتر در لیگ جزیره برای برگزاری یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این فصل برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال تاک، لیورپول عصر یکشنبه به ورزشگاه اتحاد عزیمت می‌کند تا در دیداری سرنوشت‌ساز در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی برود؛ دیداری که بدون شک می‌تواند تعیین کننده قهرمان این فصل جزیره باشد.

مردان «پپ گواردیولا» در برابر لیورپول برای قهرمانی مبارزه می‌کنند و بدون شک تمام حواس آن‌ها روی شکست دادن لیورپولی است که با تلاش بسیار در حال رساندن خود به سیتیزن‌ها است. سیتی پس از شکست دو بر صفر برنلی در پایان هفته گذشته، با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول به استقبال این بازی می‌رود.

البته لیورپول توانسته در هفته‌های اخیر فاصله خود را کاهش بدهد و حالا پس از شکست دادن واتفورد در آنفیلد در یک قدمی منچستر سیتی نفس می‌کشد. پیروزی در اتحاد گام بزرگی برای شاگردان کلوپ خواهد بود؛ چراکه آن‌ها را با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در فاصله هفت بازی مانده به پایان لیگ در صدر جدول قرار خواهد داد.

منچسترسیتی همچنان بدون روبن دیاس باید به استقبال بازی‌ها برود؛ زیرا او هنوز در حال تلاش رهایی از مصدومیت ران است، بنابراین انتظار می‌رود جان استونز در کنار آیمریک لاپورته در میانه خط دفاع سیتی قرار بگیرد. کول پالمر مهاجم جوان این تیم نیز همچنان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا غایب است و به غیر از این دو بازیکن، گواردیولا نگرانی دیگری برای مصدومیت ندارد. انتظار می‌رود فیل فودن و کایل واکر پس از استراحت در اواسط هفته نیز برای این مسابقه حاضر باشند.

از سوی دیگر لیورپول باید یک تیم کاملاً آماده برای انتخاب داشته باشد. ترنت الکساندر آرنولد به سرعت پس از مصدومیت همسترینگ بهبود یافت؛ در حالی که «نبی کیتا» نیز اخیراً توانسته از مصدومیت زانو رهایی یابد. کلوپ احتمالاً با جوردن هندرسون، دیوگو ژوتا و جوئل ماتیپ پس از استراحتشان در بازی مقابل بنفیکا به اتحاد برود.

ترکیب احتمالی منچستر سیتی: ادرسون، واکر، استونز، لاپورته، کانسلو، سیلوا، رودری، دی بروینه، محرز، فودن، استرلینگ

ترکیب احتمالی لیورپول: الیسون، آرنولد، ماتیپ، ون دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، تیاگو، صلاح، مانه، ژوتا

کد خبر 567333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.