ضرورت ساماندهی ورودی‌های اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: ساماندهی ورودی‌های شرق و جنوب اصفهان نیاز به طرح مشترک و مطالعات دقیق دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی صبح امروز _یکشنبه، بیست‌ویکم فروردین‌ماه_ با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رویکردهای شورای ششم شهر از جمله توجه به عدالت، فسادستیزی و محله‌محوری است که در برنامه‌ها و بودجه سال جاری مشاهده می‌شود و قابل تقدیر است.

وی خطاب به اعضای شورا با بیان اینکه در شرایطی مدیریت شهر را تحویل گرفتید که به بسیاری از نیازهای شهر در گذشته بی‌توجهی شده بود، افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند انسجام بیشتری هستیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مبانی دقیق و درستی برای انتصابات در مدیریت شهری مدنظر شورای اسلامی شهر است، ادامه داد: همدلی اعضای شورا و شهردار برای خدمت، وقت‌گذاری و بین مردم بودن وبرنامه‌محوری در بسیاری از بخش‌ها نیز در عملکرد شورای ششم مشهود است.

احمدی گفت: درخواست مردم افزایش همدلی میان مسئولان است؛ همدلی‌ها باید موجب امیدآفرینی شود. ممکن است انتقادی نیز وجود داشته باشد، اما عزم مسئولان باید برای کار باشد نه حاشیه‌سازی.

وی با اشاره به پراکندگی مدیریتی و نبود انسجام در بسیاری از بخش‌ها تصریح کرد: بعضی پدیده‌ها و مشکلات در شهر مطرح می‌شود که برای پاسخ‌گویی و رفع آن مشخص نیست چه بخشی مسئول است.

احمدی ادامه داد: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد؛ در این راستا پیشنهاد می‌شود منطقه یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود چون نگاه منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گلستان شهدای اصفهان گفت: این حوزه نیز نیازمند مدیریت واحد است که لازم است مدیران شهری در این زمینه اقدام کنند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم بهبود ورودی‌های شهر اصفهان، افزود: ساماندهی ورودی‌های شرق و جنوب اصفهان نیاز به طرح مشترک و مطالعات دقیق دارد.

وی با اشاره به تداخل محدوده‌هایی از شهر اصفهان با شهرستان‌های مجاور گفت: در این رابطه کارشناسی اولیه انجام شده است و مصادیق تقسیمات کشور نیز عنوان شده است.

احمدی با بیان اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای از شورای اسلامی شهر رد نشده است بلکه موارد مطرح شده در حد اعتراض بوده است، تصریح کرد: کار کارشناسی به معنی رد مصوبات نیست. در این‌گونه موارد توضیح خواسته می‌شود و فرآیندها نیز باید به صورت کامل طی شود.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید به مشارکت مردم در برنامه‌ها توجه شود، اظهار کرد: برای انتصاب مدیران شهرستانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان کمک خواهیم گرفت و آمادگی داریم کمیته مشترکی در این رابطه تشکیل شود.

کد خبر 567329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.