آزار یک نوجوان و شکستن گوشی او توسط رونالدو+فیلم

فوق‌ستاره پرتغالی در اقدامی بسیار عجیب به‌دلیل عصبانیت پس از شکست برابر اورتون، یک نوجوان هوادار این تیم را مورد آزار و اذیت قرار داد!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اتفاقات داخل زمین و شکست‌های متوالی برای منچستر تنها نقطه تأسف‌بار نیست و همین بازی‌های بی‌رمق، اعصاب بازیکنان یونایتد را خارج از زمین مسابقه به هم ریخته؛ به طوری که موجب شده است دست به اقدامات عجیبی بزنند.

روز گذشته تیم منچستر یونایتد در رقابت با اورتون، با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم تا حد زیادی دور از دسترس باشد. اما اتفاق اصلی، نه در زمین مسابقه، بلکه هنگام خروج بازیکنان، به خصوص «کریستیانو رونالدو» فوق‌ستاره این تیم رقم خورد.

ساعاتی پس از مسابقه، تصویر عجیبی از حمله رونالدو به یکی از هواداران اورتون و پرت کردن گوشی او روی زمین منتشر شد. البته ستاره پرتغالی خیلی زود با انتشار متنی از این طرفدار حاضر در گودیسون پارک عذرخواهی کرد؛ اما ممکن است این عذرخواهی رونالدو برای این هوادار کافی نباشد.

مادر این هواداران نوجوان درباره اتفاقی که در گویسون پارک افتاده، گفت: در پایان بازی، بازیکنان منچستریونایتد راهی رختکن شدند و ما کنار تونلی بودیم. پسرم حضور داشت و از همه بازیکنان یونایتد فیلم می‌گرفت. رونالدو دچار خونریزی از ناحیه پا شده و به همین دلیل، جوراب خود را را پایین کشیده بود. پسرم تنها موبایل خود را به سمت پایین برد تا ببیند چه شده و حتی کلامی حرف نزد.

آزار و اذیت یک نوجوان و شکستن گوشی او توسط رونالدو + فیلم

وی ادامه داد: همان جا بود که رونالدو با عصبانیت تمام، گوشی را از دست پسرم گرفت و به زمین کوبید. کاملاً کبودی روی دست پسرم مشخص است که رونالدو چه برخوردی با او داشته است. حتی نمی‌توانم باور کنم که دارم در مورد چنین اتفاقی صحبت می‌کنم. گریه می‌کردم و شوکه بودم، جیک نیز در شوک کامل بود. او اوتیسم دارد و دچار اختلال رشد است؛ بنابراین تا زمانی که به خانه نرسیدیم آنچه را که اتفاق افتاد، هضم نکرده بود.

مادر هوادار اورتون اضافه کرد: جیک واقعاً از این اتفاق ناراحت است و به طور کامل از تماشای فوتبال منصرف شده است. این اولین باری بود که او راهی استادیوم می‌شد و چنین اتفاقی رخ داد. ما تا آن چند ثانیه آخر، یک روز فوق‌العاده داشتیم؛ اما روز ما کاملاً خراب شد. رونالدو برای همه یک اسطوره است. او اهل اورتون نیست، اما بازیکن بزرگی است و پسرم همیشه هوادار رونالدو خواهد بود. جیک گوشی را نزدیک صورت رونالدو نبرد، بلکه فقط می‌خواست جراحت او را از نزدیک فیلم‌برداری کند. دیدگاه من نسبت به اتفاقی که افتاده این است که او توسط یک سوپراستار فوتبال، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

آزار و اذیت یک نوجوان و شکستن گوشی او توسط رونالدو + فیلم

رونالدو که بدون شک با هجمه زیادی از واکنش‌ها در فضای مجازی روبه رو شده، ساعتی پس از منتشر شدن خبر در تمام خبرگزاری‌های جهان، به نشانه عذرخواهی در صفحه خود نوشت: کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند شرایط فعلی هرگز آسان نیست. با این وجود ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال زیبا هستند. می‌خواهم بابت طغیان و عصبانیت خودم عذرخواهی کنم و برای رعایت اخلاق ورزشی و به نشانه جوانمردی، در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم در اولدترافورد یک بازی را تماشا کند.

آزار و اذیت یک نوجوان و شکستن گوشی او توسط رونالدو + فیلم

پلیس مرسی ساید اعلام کرده که در حال بررسی شرایط است و پرونده‌ای در خصوص آزار و اذیت یک پسر بچه پس از پایان بازی منچستر یونایتد و اورتون به آن‌ها رسیده که در حال بررسی چند و چون ماجرا هستند.

کد خبر 567302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    الگوی نسل جوان...