جان‌باختن ۳نفر از اعضای یک خانواده هنگام تفریح

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از غرق شدن سه نفر از اعضای یک خانواده چهار نفره هنگام مراجعه به دریا، خبر داد.

به گزارش ایمنا «محمودرضا ناصح» اظهار کرد: سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر ناآشنایی با فنون شنا و غرق‌شدگی در ساحل صخره‌ای دریا بزرگ چابهار، جان باختند.

وی با بیان اینکه جان‌باختگان اعضای یک خانواده از مشهد بودند که برای تفریح و گردش به چابهار رفته بودند، افزود: متأسفانه دختر هشت ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله این خانواده چهار نفره حین مراجعه به دریا و هنگام بازی غرق شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: برادر کوچک‌تر هنگام بازی در ساحل بر اثر موج دریا به داخل آب هدایت و پس از آن خواهر وی سریعاً به سمت دریا می‌رود و غرق می‌شود. در جریان این اتفاق، بلافاصله پدر و مادر برای نجات فرزندان به دریا می‌زنند که متأسفانه پدر نیز غرق می‌شود اما مادر نجات پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام خبر این حادثه، در کمترین زمان ممکن پرسنل اورژانس چابهار در محل حاضر شدند و پس از ساعتی جست‌وجو، پیکر بی‌جان دو نفر از غرق‌شدگان توسط تیم‌های امدادی بندر چابهار پیدا شد. هم‌اکنون نیز تیم غریق نجات در حال جست‌وجوی دختر هشت ساله هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 567300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.