پرسپولیس_آلومینیوم/ نبرد حذفی در آلوده‌ترین روز تهران

پرسپولیس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) میزبان آلومینیوم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب یکشنبه _ ۲۱ فروردین ماه _ در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف یکی دیگر از تیم‌های نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شود. سرخ‌پوشان پایتخت که تا حدود زیادی شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست رفته می‌بینند، دل به جام حذفی بسته‌اند. آن سوی میدان هم آلومینیوم برای کسب نخستین جام تاریخ باشگاه خود در بالاترین سطح فوتبال ایران تلاش می‌کند.

جام حذفی، فرصت جبران

شاگردان یحیی گل محمدی که پس از پنج فصل قهرمانی حالا به نظر اسیر کیفیت رقیب دیرینه شده و غافله قهرمانی را به آن‌ها باخته‌اند. فاصله پنج امتیازی با استقلال شانس دبل هتریک را بسیار پایین آورده و کمترین انتظار هواداران این تیم، درخشش و کسب جام حذفی است.

با این وجود آن‌ها کار چندان آسانی را پیش رو ندارند. آلومینیوم اگر چه از شرایط ایده‌آل ابتدا فصل خارج شده، اما هنوز حریف دست و پا بسته‌ای نیست. ساده‌انگاری در خصوص اراکی‌ها، می‌تواند حسرت بزرگی را برای پرسپولیس رقم بزند.

تعویق ۲۴ ساعته

این مسابقه که پیش از این قرار بود شنبه شب برگزار شود، به خاطر آلودگی هوا شهر تهران و ریزگردهایی که این روزها میهمان پایتخت است، به امروز موکول شد. با این حال آلودگی هوا تهران همچنان برطرف نشده، اما در هر صورت این دیدار برگزار می‌شود.

اراکی‌ها در سودای جام نخست

آلومینیوم که با رسول خطیبی استارت خوبی همانند فصل قبلی داشت، نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد. چند شکست پیاپی پایان کار خطیبی در این تیم را رقم زد و مدیران اراکی به سراغ مهدی رحمتی رفتند.

ایرالکو که در لیگ جایگاه مناسبی ندارد، قطعاً به جام حذفی به دید فرصتی مناسب نگاه می‌کند. تورنمنتی که قادر است نخستین جام فوتبال اراک در بالاترین سطح کشور را به این شهر صنعتی ببرد.

کد خبر 567291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.