۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، دوشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ دو تیم فوتبال استقلال و نساجی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه و از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی را مورد بررسی قرار دهیم:

دروازه‌بان، علیرضا رضایی

به نظر می‌رسد که مطابق معمول دیدارهای جام حذفی، با تصمیم فرهاد مجیدی و استفاده از سیستم چرخشی، امشب «علیرضا رضایی» درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

خط دفاعی مستحکم

پس از نمایش‌های رضایت‌بخش رافائل داسیلوا، او آرام‌آرام خودش را به مهره فیکس تیم فرهاد تبدیل کرد تا جای خالی سیاوش و مرادمند که سرباز شدند، خیلی به چشم نیاید. رافائل در بازی لیگ مقابل پیکان اخراج شد؛ اما احتمالاً در دیدار امشب کنار عارف غلامی و دانشگر یا چشمی، در قلب خط دفاعی تیم قرار خواهد داشت؛ صالح حردانی نیز احتمالاً مهره ترجیحی فرهاد نسبت به وریا غفوری باشد و جعفر سلمانی هم شاید حداقل یک نیمه، روی نیمکت حضور داشته باشد.

خط هافبک در اختیار همان همیشگی‌ها

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. با توجه به اینکه دیدار امروز حساس است، می‌توان انتظار داشت که مهدی مهدی پور و زبیر نیک‌نفس مانند اکثر دیدارها فیکس باشند؛ نمایش دلپذیر، عزیز بک آمانوف ازبک هم او را آرام‌آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیر گذاری رودی ژستد نیز این بازیکن را فرد ثابت استقلال کرده است.

خط حمله ثابت است؟

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا، استفاده کند. حسین‌زاده یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رغم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال داشته است. کوین یامگا نیز که اصلاً نیازی به بحث ندارد. عملکرد خیره کننده و قرارگیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ با ۱۰ گل پشت سر منشای ۱۲ گله، گویای همه چیز است.

با این حساب، ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی با سیستم ۲-۵-۳ به شکل زیر است:

علیرضا رضایی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، محمد دانشگر، صالح حردانی، عزیز بک آمانوف، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا.

کد خبر 567244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.