تخفیف عوارض کسب و پیشه تا ۱۵ تیرماه

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای حمایت از مشاغل درجه دو، سه و چهار عوارض آنها تا ۱۵ تیرماه سال جاری با نرخ سال ۱۳۹۸ حساب می‌شود.

علی‌مدد هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس لایحه شهرداری در خصوص بسته حمایتی ستاد استانی کرونا برای حمایت از مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار مقرر شد از تاریخ تصویب تا پانزدهم تیرماه سال جاری برای افرادی که قصد پرداخت عوارض خود را دارند، مبنای محاسبه عوارض کسب و پیشه برای سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به نرخ سال ۹۸ حساب شود.

وی افزود: پس از بازه زمانی مصوب نرخ محاسبه پرداخت عوارض کسب و پیشه به حالت عادی باز خواهد گشت و عوارض هر سال متناسب با نرخ همان سال محاسبه خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص اولویت‌های این کمیسیون در شش ماه نخست سال جاری، گفت: یکی از برنامه‌های مهم این است که چهار تا پنج کمیته از جمله کمیته منابع انسانی برای ساماندهی نیروی انسانی، کمیته حسابرسی برای رسیدگی به گزارش‌های حسابرسی، کمیته شفافیت و شهر هوشمند و کمیته نظارت بر تدوین برنامه پنج ساله شهرداری ذیل کمیسیون برنامه و بودجه ایجاد شود.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم و اولویت‌های کمیسیون برنامه و بودجه، نظارت مالی و آنلاین بر بودجه است که مقرر شده است، شهرداری اهواز به کمیسیون برنامه و بودجه امکان دسترسی بدهد تا به صورت آنلاین به منابع و مصارف شهرداری دسترسی داشته باشیم.

کد خبر 567243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.