۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
شهر چادگان پایانه مسافربری ندارد

شهردار چادگان گفت: در شهر چادگان پایانه مسافربری نیست و شهرداری پیگیر است تا ضمن ایجاد یک پایانه مناسب، مشکل تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری رفع شود.

محمد عرب‌چادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص نبود تاکسی درون‌شهری، اظهار کرد: شهر چادگان تاکسی درون‌شهری ندارد و جای خالی آن در محلات پر تردد شهر حس می‌شود و حمل‌ونقل بهینه از دغدغه‌های شهروندان است.

وی با اشاره به اهتمام اعضای شورای شهر و شهرداری از اجرای تاکسی درون‌شهری، افزود: شورای دوره ششم شهر، موضوع نبود تاکسی را در شورای ترافیک شهرستان مطرح کرد که با توجه به گسترش شهر و ایجاد محلات جدید، باید مشکل رفع شود.

شهردار چادگان خاطرنشان کرد: به منظور راه‌اندازی تاکسی درون‌شهری، شهرداری در سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن امتیازات ویژه در دو نوبت اطلاع‌رسانی کرد تا متقاضیان نسبت به راه‌اندازی این وسیله حمل‌ونقل اقدام کنند.

عرب چادگانی گفت: در شهر چادگان، پایانه مسافربری وجود ندارد و شهرداری پیگیر است تا ضمن ایجاد این پروژه مشکل تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری را رفع کند، شهرداری نقاطی را برای ایجاد پایانه در شهر به شورای ترافیک معرفی کرده است که پس از موافقت راه و شهرسازی، عملیات اجرای پروژه آغاز می‌شود.

کد خبر 567193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.