چشم‌انداز آتش‌نشانی خوانسار در سال ۱۴۰۱

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار گفت: مهم‌ترین برنامه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار در سال ۱۴۰۱ آموزش اصولی ضوابط پیشگیری از حوادث با مشارکت شهروندان و ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی به منظور کاهش آمار حوادث است.

مرتضی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای ۱۲ عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار در چهاردهمین روز فروردین‌ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: آتش‌نشانان سازمان طی انجام این عملیات‌ها، جان ۱۵ نفر را نجات دادند.

وی با بیان اینکه این حوادث سه مصدوم داشت، افزود: طی این مدت، واژگونی خودرو، آتش‌سوزی منزل مسکونی، آتش‌سوزی خودرو، محبوس شدن در منزل مسکونی، آب‌گرفتگی واحد تجاری و انفجار در منزل مسکونی از جمله حوادثی بود که نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار آن را پوشش دادند.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار مهم‌ترین معیار سنجش عملکرد نیروهای آتش‌نشانی را به موقع رسیدن به محل حادثه دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ایام تعطیلات نوروز در راستای ارائه خدمت خالصانه به مسافران و شهروندان تلاش زیادی داشتند.

حبیبی گفت: آتش‌نشانان سازمان در محل کمپ‌های اسکان مسافران، پارک‌ها، امامزادگان و محل برگزاری جشن‌های نوروزی مستقر و علاوه بر پوشش حوادث شهری در سطح شهرستان نیز خدمتگزاری می‌کردند.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار در سال ۱۴۰۱ آموزش اصولی ضوابط پیشگیری از حوادث با مشارکت شهروندان و ارتقای تجهیزات آتش‌نشانی به منظور کاهش آمار حوادث است.

کد خبر 567143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.