صرافی Bybit توکن اهرمی را راه اندازی می کند

بای‌بیت، رسماً راه‌اندازی محصولات توکن اهرمی را در صرافی خود اعلام کرد. این پلتفرم با دو توکن اهرمی بیت کوین شروع می شود: BTC3L و BTC3S.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بن ژو (Ben Zhou)، هم بنیانگذار و مدیرعامل Bybit، می‌گوید که آنها از ارائه یک فرصت تجاری عالی دیگر به مشتریان در راه اندازی توکن های اهرمی هیجان زده هستند: ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای کمک به کاربران خود برای سرمایه‌گذاری در فرصت‌های بازار هستیم و توکن‌های اهرمی عالی هستند.

بای‌بیت ادعا می‌کند که این توکن‌های اهرمی ابزارهای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدتی هستند که به معامله‌گران اجازه می‌دهند از مزایای اهرم بدون حاشیه (مارجین)، وثیقه یا ریسک انحلال بهره ببرند. این تیم اضافه می‌کند که آنها نیازی به حاشیه ندارند و به معامله گران محصول متنوعی ارائه می‌دهند که آنها را در معرض سود بیشتری قرار می‌دهد.

پلتفرم دارایی‌های مجازی می‌گوید که هر توکن اهرمی، سبدی از موقعیت‌های قرارداد دائمی است که می‌توان آن را در بورس نقدی Bybit معامله کرد. همچنین بیان می‌کند که اکنون، معامله گران می‌توانند یک توکن اهرمی را برای قرار گرفتن در معرض معاملات اهرمی بدون ترس از مارجین فراخوان (کال مارجین) یا انحلال (لیکویید شدن) خریداری کنند.

کد خبر 567139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.