برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به‌مناسبت ماه رمضان

شهردار کمال‌شهر با اشاره به برنامه‌های مختلفی که در ماه مبارک رمضان در این شهر برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی و انجام اقدامات فرهنگی، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و امیدواریم در این زمینه شاهد رخدادهای مطلوبی باشیم.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تدبر در قرآن و و سرلوحه قراردادن آن در زندگی، تلاش می‌کنیم به تعالی در بندگی و وصال الهی نائل شویم و این شاخص را در روند توسعه شهر مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم و مسابقات ویژه در این ماه مبارک، افزود: بسیار شایسته است مدیریت شهری در راستای استفاده از فرصت‌های معنوی این ماه، با برگزاری مراسم مختلف، مسابقات متنوع و تولید محتوا در خصوص این ماه مبارک، گام مؤثری در مسیر خدمت به شهروندان بردارد و در حوزه فرهنگی همانند گذشته فعال و پویا عمل کند.

شهردار کمال‌شهر با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و انجام اقدامات فرهنگی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و امیدواریم در این زمینه شاهد رخدادهای مطلوبی باشیم.

بهمنی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است، برگزاری محافل انس با قرآن در همه شهرک‌های کمال‌شهر است که در حاشیه آن برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 567094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.