یو اف سی پاداش‌های خود را از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت می‌کند

بزرگ‌ترین لیگ MMA جهان، Ultimate Fighting Championship (UFC)، شروع به پرداخت پاداش‌های اضافی به مبارزان خود از طریق ارزهای دیجیتال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یو اف سی با شرکت‌های مرتبط با رمز ارزها همکاری کرده و اکنون به گفته بلومبرگ، به سه مبارز برتر در هر رویداد پولی، بیت کوین پرداخت می‌کند.

رأی طرفداران، برنده هر پاداش رمز ارزی را تعیین می‌کند. سه مبارز خوش‌شانس درمجموع ۶۰ هزار دلار را بین یکدیگر تقسیم خواهند کرد و همان‌طورکه شرکت گفته، این نوع جدید پاداش‌ها، به پاداش‌های نقدی سنتی برای بهترین عملکرد شب، بهترین مبارزه شب و غیره اضافه می‌شود. در سال گذشته، UFC یک اسپانسری ۱۰ ساله ۱۷۵ میلیون دلاری با یک شرکت مرتبط با ارزهای دیجیتال امضا کرده است که راه‌حل‌های تبادل، ذخیره‌سازی و معامله را برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، ارائه می‌دهد.

در سال ۲۰۲۱، شرکت‌ها و پلتفرم‌های رمز ارزی، میلیون‌ها دلار را در حمایت مالی برای شرکت‌های شناخته شده مانند UFC و حتی لیگ‌های ورزشی مانند MLB (لیگ اصلی بیسبال)، FIFA، فرمول ۱ و سایر شرکت‌ها و امتیازات مرتبط با ورزش، سرمایه‌گذاری کردند.

درباره مبارزان، آن‌ها پاداش خود را به صورت بیت کوین با مبلغ ثابت دلاری در زمان رویداد دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود که نخستین پاداش کریپتویی در UFC ۲۷۳ آتی Volkanovski vs. the Korean Zombie داده شود؛ جایی که طرفداران مسابقه قهرمانی سبک وزن را در رویداد اصلی با «الکساندر ولکانوفسکی» در برابر «چان سونگ جونگ» خواهند دید.

کد خبر 567092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.