هدف‌های نقل و انتقالات یووه مشخص شد

جایگزینی دیبالا و ساندرو از اولویت‌های مدیران یوونتوس در نقل و انتقالات است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، بانوی پیر که تصمیمات مهمی را در خصوص ورود و خروج بازیکنان گرفته، قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده سه قسمت از تیم خود را تقویت کند.

بیانکونری در حال حاضر در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد و این نتیجه برای پرافتخارترین تیم تاریخ سری آ کمی ناامید کننده است. با توجه به اینکه آلگری در فصل اول بازگشت خود به یووه احتمالاً هیچ جامی را تصاحب نکند، سران این باشگاه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند با تقویت تیم خود به حذف‌های متوالی از لیگ قهرمانان خاتمه دهند.

منابع ایتالیایی گزارش کرده‌اند که کسی در یوونتوس قصد اخراج آلگری را ندارد و همه مایل هستند او به کار خودش در این باشگاه ادامه دهد. همچنین سران این باشگاه درک می‌کنند که برای بازگشت دوباره به سطح رقابتی اول اروپا باید در تابستان تقویت‌های مهمی را در بخش‌های مختلف زمین انجام دهند.

احتمالاً اولویت‌های اصلی یوونتوس برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده، یک مدافع چپ جدید برای جایگزینی الکس ساندرو و یک هافبک فیزیکی با پتانسیل گلزنی برای جانشینی پائولو دیبالا است است تا پس از جدایی بازیکن آرژانتینی از تیم، دوشان ولاهوویچ در خط حمله یک همراه تازه پیدا کند.

خروج دیبالا از یوونتوس و همچنین فرارسیدن فصل جدید می‌تواند فرصت مناسبی برای خرج‌های بیشتر توسط یوونتوس باشد. خرید ۸۰ میلیون یورویی ولاوویچ برای این باشگاه در ژانویه تنها شروعی برای بازنگری در تیم بود و خروج پائولو دیبالا و احتمالاً سایرینی که قراردادشان در حال انقضا است، فضای مناسبی را برای ورود بازیکنان تازه‌تر با انگیزه‌های بیشتر فراهم می‌کند.

کد خبر 567090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.