آغاز عملیات توسعه پارک سرچشمه خوانسار

شهردار خوانسار از عملیات اجرایی توسعه پارک سرچشمه خوانسار خبر داد و گفت: پس از تخریب چشمه‌های بهداشتی قدیمی پارک سرچشمه، کمپ اسکان، پارکینگ و شهربازی ایجاد می‌شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات اجرایی توسعه پارک سرچشمه خوانسار خبر داد و اظهار کرد: پس از تخریب سرویس‌های بهداشتی قدیمی پارک سرچشمه، کمپ اسکان، پارکینگ و شهربازی و مکان مناسب برای گردشگران ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی روشنایی، نورپردازی و فضاسازی نماهای بصری پارک چشمه از دیگر اقدامات شهرداری خوانسار است، افزود: در جنوب پارک سرچشمه و قسمت کوهستانی سکو سازی برای مسافران و در قسمت جنگلی پارک اقداماتی همچون فضاسازی برای اقامت مسافران و امکانات آشپزی فراهم می‌شود.

شهردار خوانسار از عملیات نصب حفاظ و آبگیری دریاچه سرچشمه خوانسار خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار توسعه و بهسازی پارک سرچشمه در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری خوانسار پیش‌بینی شده است.

احمدی با اشاره به ورود بیش از ۵۰ هزار گردشگر به شهر خوانسار در ایام نوروز تصریح کرد: بیش از هزار بروشور راهنمای گردشگری در ایستگاه راهنمای مسافر در پارک عسل و ستاد مستقر در شهرداری توزیع شد در ایام نوروز ۶۵۰۰ مسافر در مراکز اقامتی مانند مدارس، دهکده گلستان کوه، هتل جهانگردی، خوابگاه دانشگاه ریاضی و کامپیوتر و اماکن بوم‌گردی شهر خوانسار اسکان داده شدند.

وی گفت: با توجه به لغو محدودیت‌های کرونایی و موقعیت ویژه خوانسار، شهرداری در میزبانی گردشگران و مسافران تمهیدات لازم را انجام داد تا خاطره خوش سفر به این شهر در ذهن مسافران تداعی شود.

کد خبر 567075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.