دنی آلوز: امباپه را به هالند ترجیح می‌دهم

مدافع کناری برزیلی توضیح داد که چرا ترجیح می‌دهد بارسلونا امباپه را به جای هالند به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، «دنی آلوز» با انجام بیش از ۴۰۰ بازی برای بارسلونا، یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود که همچنان در این تیم توپ می‌زند و برخی از هواداران بارسلونا امیدوار هستند که او حتی قراردادش با بارسا را نیز تمدید کند.

یکی از جدی‌ترین مسائل باشگاه بارسلونا در طی هفته‌های اخیر، اقدام آبی و اناری‌ها برای جذب «کیلیان امباپه» و «ارلینگ هالند» است. این دو بازیکن به احتمال زیاد در تابستان پیش رو جابه‌جا خواهند شد و تیم‌های خود را تغییر می‌دهند. با توجه به شایعات فراوانی که در رابطه با پنجره نقل و انتقالات وجود دارد، بارسلونا نیز یکی از گزینه‌های مطرح و بزرگی است که کنار نام دو ستاره جوان برتر فوتبال دنیا شنیده می‌شود.

دنی آلوز در خصوص نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا و نظر شخصی خود راجع به هالند و امباپه گفت: من برای گرفتن هالند هیچ‌گاه در این حد هزینه نمی‌کنم. صادقانه بگویم، من آن مقدار پول را برای او خرج نمی‌کنم. در مورد امباپه بله، اما درباره هالند نه. البته من در سمت مدیر ورزشی باشگاه نیستم؛ اما اگر چنین جایگاهی داشتم، اول به امباپه فکر می‌کردم؛ چراکه او در هر زمینه بازیکن کامل‌تری است. اگر قرار است سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهید، باید بهترین‌ها را بخرید. اگر به من بستگی داشت، امباپه را به خدمت می‌گرفتم.

همان طور که «خوان لاپورتا» تأیید کرد، بارسلونا علاقه‌مند به جذب مهاجم نروژی است و ظاهراً در طی روزهای اخیر این باشگاه با مدیربرنامه‌های این بازیکن ملاقات‌هایی نیز داشته است. با این حال آلوز احساس می‌کند که بارسا بهتر است تمرکز خود را بر آوردن امباپه به نیوکمپ متمرکز کند.

او همچنین معتقد است که بارسا باید در تابستان امسال خود را در سایر زمینه‌ها تقویت کند: در بازی مدرن، شما زمانی ندارید که منتظر بمانید تا بازیکنان جوان به طور کامل رشد کنند. فوتبال از همان ابتدا حداکثر را از بازیکنان می‌خواهد. با این حال، من علاقه‌ای به خرج کردن پول کلان برای بازیکنان خاصی ندارم. بدون شک نیاز است که مقداری در سایر زمینه‌ها پیشرفت کنیم و بازیکنانی را به خدمت بگیریم.

کد خبر 567066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.