حضور منوچهر والی‌زاده در برنامه رخ به رخ شبکه دو

منوچهر والی‌زاده تهرانی راوی چند نسل هنرِ صداپیشگی تلویزیون و گوینده رادیو، میهمان برنامه گفت‌وگومحور "رخ به رخ" می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل دوم "رخ به رخ" شنبه _بیستم فروردین‌ماه_ در هفتمین قسمت خود به گفت‌وگو با منوچهر والی‌زاده از پیشکسوتان هنر دوبله ایران اختصاص دارد.‌

در این قسمت از رخ به رخِ ماه مبارک رمضان، امیرعلی دانایی با منوچهر والی‌زاده درباره چند نسل هنر دوبله ایران صحبت می‌کند و در حین این گپ و گفت سوالاتی روانکاوانه با این هنرمند کشورمان نیز مطرح خواهد شد.

در «رخ به رخ» شبکه دو سیما که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفت‌وگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده است و در میز گفت‌وگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آیینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه «رخ به رخ» به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور در ماه رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منوچهر والی‌زاده در چهارم تیرماه سال ۱۳۱۹ در محله لاله زار متولد شد. وی در سال‌های ۱۳۳۸–۱۳۳۷ یعنی از دوران دبیرستان بعد از چند تئاتر آماتوری به تئاتر تهران راه یافت و در یک نمایشنامه به کارگردانی خانم مورین نقش کوتاهی به عهده گرفت و پس از آشنایی با منصور متین که از هنرمندان تئاتر و دوبلاژ فیلم بودند به استودیوی شاهین فیلم (در خیابان بهار) برای دوبله دعوت شد و بعد از همکاری در چند فیلم کوتاه نزد او به استاد کسمایی معرفی شد و چندین سال در خدمت ایشان کارآموز بود و بعد از مدتی در فیلم «دختر بنفشه‌فروش» نقش اول فیلم «هل فرر» را به عهده گرفت.

در سال ۱۳۴۰ از طریق خانم تاجی‌احمدی به امین امینی معرفی شد، (استودیو عصر طلایی) و اولین بازیگری او در سینما بازی در فیلم «خداداد» بوده است و تا سال ۱۳۵۷–۱۳۵۶ نزدیک به ۱۸ فیلم سینمایی بازی کرد.

کد خبر 567046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.