اجرای موفق طرح «جریان خدمت» در نوروز ۱۴۰۱

شهردار نجف‌آباد گفت: حرکت جریان خدمت با هدف‌گذاری درخصوص توسعه و رشد زیرساخت‌ها و برنامه‌های شهر در حوزه گردشگری و جذب مسافران نوروزی، توانست اتفاقات خوبی را در این حوزه طی نوروز ۱۴۰۱ رقم بزند؛ امیدواریم در این عرصه به دستاوردهای بیشتری برسیم.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های مدیریت شهری، کارکنان و نیروهای شهرداری نجف‌آباد برای آماده‌سازی و اجرای ویژه‌برنامه‌ها در ایام نوروز، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نجف‌آباد چهارمین شهر استان اصفهان از نظر بازدید مسافران نوروزی بود و رکورد چند سال اخیر در این زمینه شکسته شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده مدیریت شهری برای استقبال از بهار و بسترسازی و طراحی ویژه‌برنامه‌های نوروزی، افزود: ۲۰۰ نفر از کارکنان خدوم شهرداری نجف‌آباد در ۶۰۰ شیفت کاری برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان، در ایام نوروز مشغول به‌کار بودند که از همه آن‌ها بابت زحماتی که کشیدند، قدردانی می‌کنم.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به رشد بی‌سابقه بازدید مسافران نوروزی از باغ شهر صفوی، خاطرنشان کرد: حرکت «جریان خدمت» با هدف‌گذاری توسعه و رشد زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های شهر نجف‌آباد در حوزه گردشگری و جذب مسافران نوروزی، توانست اتفاقات خوبی را در نوروز سال ۱۴۰۱ رقم بزند و امیدواریم در این عرصه به دستاوردهای بیشتری برسیم.

امامی با اشاره به حضور شهرداری نجف‌آباد در نوروزگاه چهل‌ستون اصفهان و ارائه ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهر در این نمایشگاه، تصریح کرد: شاهد استقبال ویژه مخاطبان از نمایشگاه نجف‌آباد در چهل‌ستون اصفهان بودیم و بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی داخلی و خارجی حاضر در این مکان گردشگری، از نمایشگاه و ویژه‌برنامه‌های شهرداری استقبال کردند.

وی از اسکان چشمگیر مسافران نوروزی در شهر نجف‌آباد خبر داد و گفت: در ویژه‌برنامه‌های «آمد بهارجان‌ها» توانستیم رضایت مخاطبان را جلب کنیم و شاهد استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی باشیم.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلف شهر نظیر صنایع‌دستی، هنرهای سنتی، موسیقی محلی، نمایش و خوراکی‌های محلی در نقاط مختلف شهر به گردشگران ارائه شد، اظهار کرد: رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و برنامه‌های مدیریت شهری برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران این عرصه، با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 567010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.