دیدار جذابی با زغال‌سنگ طبس خواهیم داشت

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: تیم زغال‌سنگ طبس تا این لحظه از مسابقات، خوب بازی کرده است و بازیکنان خوب و مربی بزرگی دارد؛ امیدوارم این دیدار یک بازی هندبال‌پسند برای جامعه هندبال باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان امشب و در لیگ برتر هندبال به مصاف زغال‌سنگ طبس می‌رود. ذوبی‌ها بعد از نمایش خوب خود در روزهای پایانی ۱۴۰۰ برای تداوم این موفقیت و کسب قهرمانی در لیگ هندبال کشور، به مصاف حریفان می‌روند.

صادق شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تعطیلات لیگ برتر هندبال اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌های ما در اسفندماه تمام شد، چند بازیکن مصدوم داشتیم و بازیکنان شهرستانی تیم باید در کنار خانواده خود قرار می‌گرفتند؛ به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردیم و از ششم فروردین‌ماه، دوباره دور هم جمع شدیم.

وی ادامه داد: اجازه دادیم بازیکنان در کنار خانواده‌ها به آرامش برسند، تعطیلات عید را در کنار آن‌ها باشند و با یک آرامش‌خاطر مجدد به تمرینات برگردند که این موضوع، نقطه‌عطفی برای ما بود تا بازیکنان با یک روحیه مضاعف در تمرینات حاضر شوند.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با بیان اینکه از زمانی که تمرینات را شروع کردیم، شرایط خوبی داریم، تصریح کرد: تمرینات را به صورت مستمر در سالن و به حالت تکنیکی، تاکتیکی و بدنسازی انجام دادیم و روال خوبی را پیش گرفتیم. سعی کردیم تمرینات پرفشاری را تجربه نکنیم و هر روز تمرینات را به صورت جدیت بر پا کردیم و بازیکنان تیم نمایش خوبی داشتند که این موضوع، مورد رضایت کادر فنی است.

شاه‌نشین در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا تعطیلات زیاد در لیگ برتر هندبال باعث فرسایشی شدن لیگ شده است یا خیر، گفت: تعطیلی‌های زیادی امسال به خاطر مسابقات ملی داشتیم که باعث فرسایشی شدن لیگ شده و خستگی بازیکنان را در پی داشت؛ زیرا در چندین مرحله با تعطیلی‌های زیاد روبه‌رو شدیم. بازیکنان باید به اوج عملکرد خود برسند، اما یکسری از آن‌ها در خدمت تیم ملی بودند و استراحت کمتری داشتند.

وی افزود: همه این موارد تأثیراتی را داشته که تا این لحظه به آسیب‌دیدگی، مشکلات تمرینی و خستگی تبدیل شده است؛ اما از این موارد عبور کردیم و امیدوارم تا پایان لیگ بتوانیم مشکلات را تحمل کنیم تا لیگ به پایان برسد.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه مسابقاتی که این دوره برگزار می‌شود از حساسیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: سه تیم، شانس صعود دارند و می‌توانند به جمع چهار تیم صعود کنند. بازی امروز ما مسابقه جذابی است. تیم زغال‌سنگ طبس تا این لحظه از مسابقات خوب بازی کرده است، بازیکنان خوبی و مربی بزرگی دارند و امیدوارم این دیدار یک بازی هندبال‌پسند برای جامعه هندبال باشد که البته پیش‌بینی یک بازی نزدیک را دارم.

شاه‌نشین اضافه کرد: باشگاه ذوب‌آهن حمایت خوبی داشته و به وعده‌ها و قول‌هایی که دادند، عمل کردند؛ در بعضی موارد کمبودهایی وجود داشته است، اما در همه باشگاه‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. جلسات مختلفی با باشگاه داشتیم تا آن مشکلات هم رفع شود و پیگیری‌های لازم را انجام دادند؛ اما هیچ موقع نمی‌توانند تمام مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه جزو چهار تیم پایانی قرار گرفتیم، به مرحله پلی‌آف می‌رویم؛ باید حمایت بیشتری انجام شود تا بتوانیم در مسابقات پلی‌آف عملکرد خوبی داشته باشیم و به فینال راه پیدا کنیم. امیدواریم با حمایت بیشتری که باشگاه انجام خواهد داد، بازیکنان هم جواب زحمات را در زمین مسابقه بدهند.

کد خبر 567008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.