تاثیر حرکت "جریان خدمت" در جذب گردشگران نوروزی

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه حرکت "جریان خدمت" در جذب گردشگران، ثبت رکورد اسکان و بازدید مسافران نوروزی در نجف‌آباد تاثیرگذار بود، گفت: اطلاع‌رسانی مدیریت شهری نجف‌آباد در خصوص برنامه‌های نوروزی در جذب گردشگران مؤثر بود.

قربانعلی مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری نجف‌آباد در بسترسازی، اطلاع‌رسانی و اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی باغ شهر صفوی، اظهار کرد: انتخاب شعار "آمد بهارجان‌ها" و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های نوروزی حول محور این شعار اقدامی شایسته برای نوروز در نجف‌آباد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهرداری نجف‌آباد به منظور آماده‌سازی شهر برای نوروز، اضافه کرد: بسترسازی فضاهایی همچون یادمان شهدای نجف‌آباد و مزار شهید حججی، هفت برج خارون، خانه‌های تاریخی این شهر، بوستان‌ها و اماکن گردشگری شهر پیش از نوروز و اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده در خصوص برنامه‌های نوروزی از اقدامات مفید و اثرگذار شهرداری نجف‌آباد برای نوروز بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه حرکت "جریان خدمت" اثرگذاری خود را در جذب گردشگران و ثبت رکورد اسکان و بازدید مسافران نوروزی در نجف‌آباد به خوبی نشان داد، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی که از سوی اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف‌آباد در خصوص برنامه‌های نوروزی انجام شد، در جذب گردشگران مؤثر بود.

وی ادامه داد: تدارک واحدهایی در ورودی‌ها و نقاط مختلف شهر به منظور ارائه بسته‌های گردشگری و بروشورهای راهنمای گردشگران نوروزی و طراحی برنامه‌ها، متناسب با همه سلایق در زمان‌بندی‌های متنوع از جمله نقاط قوت برنامه‌های نوروزی باغ شهر صفوی محسوب می‌شود.

مؤمنی با اشاره به استقبال گردشگران از نمایشگاه نجف‌آباد در باغ‌موزه چهل ستون اصفهان، گفت: ارائه توانمندی‌هایی مانند صنایع دستی، موسیقی سنتی، نمایش و تئاتر با محوریت آداب و رسوم نجف‌آباد و خوراکی‌های محلی از جمله جاذبه‌های این نمایشگاه بود که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه صنعت گردشگری در شهر نجف‌آباد با توجه به ظرفیت‌های تاریخی و تمدنی شهر و استفاده از توانمندی شهروندان از رویکردهای مهم مدیریت شهری در سال جاری خواهد بود.

کد خبر 567004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.