انرژی هسته‌ای یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دنیا در حوزه صنعت و پزشکی از انرژی هسته‌ای بهره‌جویی می‌کند و فواید آن در تمام عرصه‌های زندگی مردم قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت فرارسیدن بیستم فروردین‌ماه، سالروز فناوری هسته‌ای اظهار کرد: به لطف خداوند آنچه که در حوزه مسئولیتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعریف می‌شد با تصویب قانون راهبری لغو تحریم‌ها، از نابودی فناوری هسته‌ای کشور که با خون دل حاصل شده بود، جلوگیری شد.

وی افزود: پس از ابلاغ این قانون در اواخر دوره دولت قبل، غنی‌سازی ۲۰ درصدی کلید خورد. به دلیل نقض عهدی که طرف‌های غربی برجام انجام دادند، مجلس این ابزار را به دولت داد تا توسعه سانتریفیوژها و غنی‌سازی با قوت ادامه یابد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر نیز در بحث مذاکرات احیای برجام شاهد این هستید که مجلس برای دومین بار طی بیانیه و نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور محترم تاکید کرد در هرگونه توافق با کشورهای غربی باید حق و حقوق هسته‌ای ایران مدنظر باشد.

نقدعلی در پایان تاکید کرد: امروزه دنیا در حوزه صنعت و پزشکی از انرژی هسته‌ای بهره‌گیری می‌کند و فواید آن در تمام عرصه‌های زندگی مردم قابل مشاهده است؛ به لطف خدا تمام ارکان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری بر پیگیری حق و حقوق ملت ایران در فناوری هسته‌ای جدی هستند.

کد خبر 567000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.