شرکت‌های دانش‌بنیان تکمیل‌کننده زنجیره ساماندهی مشاغل مزاحم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌ مشهد گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمتی‌گام بردارند که‌ تکمیل کننده زنجیره ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده، رفاه اجتماعی و رضایت‌مندی شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود رضوی با اشاره نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال جدید در ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده در مشهد، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است و در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده در مشهد مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی مشاغل آلاینده شهری از ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت و پشتیبانی می‌شود، ادامه داد: حوزه مؤلفه‌های مربوط به حفظ محیط زیست شهری نیازمند ورود دانش‌بنیان‌ها و ارائه طرح و ایده هستیم، برای تحقق شعار سال در حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر بخش‌ها می‌توانند با این سازمان هم‌افزایی و مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، تصریح کرد: معتقدیم شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمتی‌گام بردارند که تکمیل‌کننده زنجیره ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده، رفاه اجتماعی و رضایتمندی شهروندان باشد.

وی در خصوص هدفمند شدن نوآوری‌ها در حوزه فعالیت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری، خاطرنشان کرد: این سازمان به دنبال هدفمند شدن نوآوری در تمام حوزه‌های فعالیت کاری خود است.

کد خبر 566996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.