سروقامتان ملی‌پوش؛ گوش به‌فرمان عطایی

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال ایران از امروز _شنبه بیستم فروردین‌ماه_ با ورود ۲۰بازیکن به اردو آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی والیبال ایران طی سال جاری در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند و در همین راستا خودش را آماده می‌سازد تا حضوری قدرتمند در مسابقات بین‌المللی، داشته باشد.

نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم از امروز شنبه بیستم فروردین‌ماه در فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و بهروز عطایی سرمربی تیم‌ملی مردان ایران ۲۵ بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرده است که پنج بازیکن لژیونر بعد از پایان مسابقاتشان به اردو ملحق می‌شوند.

جواد کریمی، علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا مؤذن، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، بردیا سعادت، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، رضا عابدینی، محراب ملکی‌سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، مرتضی شریفی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست دعوت‌شدگان به اردوی آماده سازی تیم‌ملی والیبال ایران هستند.

دعوت‌شدگان، امروز خود را به «امیر خوش‌خبر» سرپرست تیم‌ملی مردان در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی می‌کنند.

میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، بردیا سعادت و صابر کاظمی پنج لژیونر دعوت‌شده با اردوی تیم‌ملی هستند که با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم‌ملی پس از پایان مسابقات باشگاهی و استراحت یک هفته‌ای به اردوی این تیم ملحق خواهند شد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام بهروز عطایی این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی با توجه به حضور دو تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که در تهران برگزار خواهد شد، در راستای همکاری با تیم‌ها و بازیکنان با ۲۰ بازیکن آغاز می‌شود.

کد خبر 566988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.