فولکس واگن دو برند جدید و هیجان‌انگیز به فرمول یک اضافه می‌کند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، شنبه بیستم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد رویکردی شوکه کننده برای جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون در نظر گرفته است؛ اما طبق گزارش‌ها، با یک باشگاه دیگر برای این امر رقابت می‌کند.

* انتقال احتمالی آنتونیو رودیگر به تیم فوتبال یوونتوس بر سر مطالبات دستمزد این مدافع آلمانی، فعلاً با مشکل مواجه شده است.

* طبق گزارش‌ها، آرسنال مایل است تا تلاش‌های بی سرانجام خود برای تمدید قرارداد با نیکلاس په‌په را در تابستان امسال کاهش دهد و در صورت امکان با او به توافق برسد، زیرا سه سال پیش مبلغ رکورد شکن ۷۲ میلیون پوند را برای جذب این وینگر خرج کرد.

دیلی میل:

* رابین فن پرسی، مهاجم سابق منچستریونایتد، ظاهراً تصمیم گرفته است که از شانس مربیگری زیر نظر اریک تن هاخ در باشگاه استفاده نکند و از این کار خودداری می‌کند.

فولکس واگن دو برند جدید و هیجان انگیز به فرمول یک اضافه می‌کند!

* بر اساس گزارش‌ها، تیم فوتبال آرسنال در حال نزدیک شدن به جذب ادن هازارد، ستاره سابق چلسی است. این بازیکن در رئال‌مادرید روند خوبی را طی نمی‌کند و احتمالاً در تابستان از جمع لوس بلانکوس جدا خواهد شد.

* سران تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه روند فسخ قرارداد مسوت اوزیل را در حالی آغاز کرده‌اند که این هافبک، به جدایی از باشگاه نزدیک می‌شود.

سان:

* دو تیم منچستریونایتد و آرسنال برای به خدمت گرفتن یوری تیلمانز، ستاره لسترسیتی در یک رقابت سخت و فشرده با یکدیگر قرار دارند.

* سران فوتبال غنا، پیشنهادی را برای جذب "ادی نکتیاه" ستاره انگلیسی آرسنال برای او فرستاده‌اند تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای این کشور به میدان برود. این مهاجم ۲۲ ساله، سابقه بازی برای تیم‌های ملی زیر ۱۸ سال تا زیر ۲۲ ساله‌های انگلیس را در کارنامه خود دارد.

*خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد در کانون توجهات نقل و انتقالاتی مابین آث‌میلان و اینترمیلان قرار دارد. به نظر می‌رسد او به زودی راهی یکی از این دو تیم ایتالیایی خواهد شد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که مارک والتر، تاجر میلیاردر، به کنسرسیوم تاد بوهلی که برای تصاحب چلسی پیشنهاد می‌کند، پیوسته است تا در این راه به او کمک کند.

* رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، قول داده است که حکیم زیچ را که از جمع ملی‌پوشان کشورش کناره‌گیری کرده است، برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به هر قیمتی که شده به تیم ملی این کشور بازگرداند.

* طبق گزارش‌ها، ارلینگ هالند با وجود پیشنهاد شیاطین سرخ که مطابق با خواسته‌های دستمزد او بوده، با این حال انتقال به منچستریونایتد را رد کرده است.

* بر اساس گزارش‌ها، عثمان دمبله ستاره فرانسوی و پر حاشیه آبی‌اناری‌ها، مذاکرات جدید تمدید قرارداد با بارسلونا را از سر نگرفته است و آینده نامشخصی دارد

* برند لنو دروازه‌بان آلمانی توپچی‌ها، درها را برای خروج از آرسنال باز و اعتراف کرد که احساس می‌کند در برنامه‌های میکل آرتتا اصلاً برای موفقیت مناسب نیست.

* کارلوس توز، مهاجم با سابقه آرژانتینی، پس از عکس گرفتن در کنار استفانو پیولی سرمربی و پائولو مالدینی، مدیر فنی، شایعاتی را در مورد انتقال احتمالی به میلان برانگیخت.

فولکس واگن دو برند جدید و هیجان انگیز به فرمول یک اضافه می‌کند!

دیلی میرر:

* طبق گزارش‌ها، هال سیتی انگلیس، یکی از باشگاه‌هایی است که مسعود اوزیل که با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی شده را دنبال می‌کند و برای جذب او تلاش خواهد کرد.

دیلی تلگراف:

* بازیکنان چلسی نگران هستند که وضعیت فعلی ناشی از فروش این باشگاه باعث شود که آن‌ها برای رقابت با منچسترسیتی و لیورپول فرصت بیشتری را از دست بدهند.

* دیوید سالیوان، تاجر ولزی و مالک وستهام یونایتد در حال بررسی شکایت از قطر به دلیل اختلاف سه ساله در مورد یک جایزه خیریه است که می‌تواند باعث آسیب بیشتر به شهرت کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ شود.

تایمز:

* داوران لیگ برتر و EFL به بازیکنان مسلمانی که ماه رمضان را می‌گذرانند و روزه می‌گیرند، اجازه می‌دهند در طول مسابقات، پس از غروب خورشید افطار کنند.

* رئیس بوکس بین‌المللی روسیه پس از اینکه گفت ویزای ورود به بریتانیا را دریافت کرده و قصد دارد در تابستان امسال در بازی‌های مشترک المنافع در بیرمنگام شرکت کند، خشم ایجاد کرد.

* فولکس واگن تأیید کرده است که قصد دارد دو برند خود یعنی آئودی و پورشه را از سال ۲۰۲۶ وارد رقابت‌های فرمول یک کند.

* تعداد بوکسورهای زن و مرد در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای اولین بار برابر خواهد بود، ۱۲۴ بوکسور زن و ۱۲۴ بوکسور مرد، با هفت وزن برای مردان و شش وزن برای زنان، در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود.

دیلی رکورد:

* کرایسنسیو سامرویل، وینگر لیدز یونایتد و ستاره تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله‌های هلند، بار دیگر با به بحث انتقال به تیم فوتبال گلاسکو رنجرز، مورد توجه قرار گرفت.

سان اسکاتلند:

* کیوگو فوروهاشی مهاجم ۲۷ ساله ژاپنی تیم فوتبال سلتیک پیش از دیدار هوپس با رنجرز در جام حذفی اسکاتلند از بازگشتش به میادین، پس از طی کردن دوران مصدومیت خبر داد.

کد خبر 566976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.