نباید با شخصیت اسطوره‌ها بازی شود/ذوب‌آهن اگر قاسم را می‌خواست اجازه نمی‌داد اول فصل برود

پیشکسوت فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن، می‌گوید: بازگشت قاسم حدادی‌فر به ذوب‌آهن، مانوری از سمت باشگاه بود و دیدگاهشان استفاده از وی در تیم نیست؛ چراکه اگر به او نیاز داشتند، اجازه نمی‌دانند اول فصل برود.

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان و ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص بازگشت «قاسم حدادی‌فر» به جمع گاندوهای اصفهانی در سمَت بازیکن اظهار کرد: نظر شخصی من این است که قاسم باید در اوج آمادگی‌اش از فوتبال کنار می‌رفت و با توجه به استعداد خود، به کار مربیگری می‌پرداخت و به‌عنوان دستیار، کارش را آغاز می‌کرد تا به مرور به مربی بزرگی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه بازگشت حدادی‌فر ممکن است به ضرر او باشد افزود: بعد از حدود یک فصل نبودن و آسیب‌های متوالی، این بازگشت ممکن است سلامتی او را به خطر بیندازد. اگر قرار بود تارتار به حدادی‌فر نیاز داشته باشد و از وی استفاده کند، اول فصل اجازه نمی‌داد قاسم برود.

پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: البته که بازگرداندن قاسم اقدام قشنگی است، آن‌هم برای بازیکنی که سال‌ها در ذوب‌آهن زحمت کشیده و ملی‌پوش و ارزشمند بوده است؛ ولی نباید برخوردهایی انجام شود که به شخصیت افراد در جایگاه اسطوره، لطمه بخورد.

کربکندی با تاکید بر اینکه حدادی‌فر می‌توانست روی تصمیمش بماند و درباره برخورد باشگاه با وی خاطرنشان کرد: قاسم، یک دوره‌ای کلاس مربیگری رفت و اگر اکنون همان راه را ادامه می‌داد، خیلی بهتر بود؛ این نظر شخصی من بود و اتفاقاتی که قرار است رقم بخورد، به خواسته خودش بستگی دارد. اگر قاسم حدادی‌فر را به‌عنوان اسطوره باشگاه، دوباره به ذوب‌آهن برگردانیم و از وی استفاده نکنیم، باز هم روی شخصیتش تأثیرگذار خواهد بود؛ نباید با شخصیت آدم‌ها بازی کنیم.

وی در پایان گفت: حضور حدادی‌فر در کنار ذوب‌آهن، یک خبر خوش اما مانور است؛ فکر نمی‌کنم دیدگاه ذوب‌آهن این باشد که قاسم را برگردانند تا به‌عنوان بازیکن به آنان کمک کند.

کد خبر 566965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.