تاکید بر شعار محله‌محوری در شورای شهر اراک

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: در کمیسیون توجه خود را به افزایش همکاری با مجموعه شهرداری در تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی شهر معطوف کرده‌ایم تا بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک، توجه خود را به افزایش همکاری با مجموعه شهرداری در تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی شهر معطوف کرده‌ایم تا بهره‌برداری از این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد؛ لذا پروژه‌های شهری که طرح‌های بزرگ را شامل می‌شود در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم که پروژه‌های عمرانی همچون عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میادین امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) و پروژه‌های زیرساختی و فرهنگی گردشگری دره گردو را در برمی‌گیرد.

وی در خصوص توجه به شعار محله‌محوری در شورای اسلامی شهر اراک، اضافه کرد: مجموعه پروژه محلی نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که در صدد تهیه طرح و نقشه آنها هستیم، در نظر داریم در محلات شهر اراک به ویژه در مناطق کم‌برخوردار شهر در کوی امام علی (ع)، کوی سجادیه، منطقه ولیعصر، کوی رودکی و داوران پروژه‌های متوسطی را بر اساس نیازهای ساکنان محله به اجرا برسانیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: اولویت بعدی مدیریت شهری در راستای توجه به اجرای عملیات عمرانی روزمره است که شامل جدول‌بندی و آسفالت معابر شهری می‌شود. در تلاش هستیم با آغاز مجدد نهضت آسفالت به لکه‌گیری تمام معابر در سطح شهر بپردازیم.

کد خبر 566956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.