نتایج هفته اول گروه B لیگ قهرمانان آسیا+جدول

در شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، الشباب عربستان برد پرگلی را در مقابل نماینده هند به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، دیشب و بامداد امروز برگزار شد.

بمبئی‌سیتی؛ مغلوب غول عربستانی

در گروهB ابتدا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت تهران، بمبئی‌سیتی هند مقابل الشباب عربستان قرار گرفت. این تیم هندی در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و «رانبیر کاپور» بازیگر هندی از مالکان آن محسوب می‌شود. این مسابقه درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد که تیم عربستانی، یک سر و گردن از رقیب خود بالا باشد و بازی کاملاً برتر و سرتر از حریفش به نمایش بگذارد و با نتیجه پرگل پیروز شود، اما برخلاف تصور، مقابل حریف هندی خود به مشکل خورده بود.

شاگردان «ماریوس شومودیکا» که از ستاره‌هایی مثل اور بانگا، لوسیانو ویتو و پائولینیو سود می‌برد، در این بازی هرچه زدند به در بسته برخورد کردند. آن‌ها در ادامه با دو گل اور بانگای آرژانتینی در دقایق ۳۶ و ۶۹، و یک گل از علی عمار در دقیقه ۷۸ توانستند یک برتری سه گله و سه امتیاز مهم و حیاتی را پس از پایان هفته اول به حساب خود واریز کنند.

پیروزی دقایق پایانی نیروی هوایی

در دیگر دیدار گروه دو، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الجزیره امارات رو در روی نیروی هوایی عراق قرار گرفت. بازی آغاز شد و درست در دقیقه ۱۱ بازی بود که نماینده عراق توسط حسین جبار به گل رسید. شاگردان مارسل کیزر در الجزیره برای جبران گل خورده، جلو کشیدند و خود را به آب آتش زدند. در دقیقه ۴۳ و قبل از پایان نیمه اول بود که بالاخره گل تساوی توسط زید العمری وارد دروازه نیروی هوایی عراق شد. نیمه اول با همان تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم هم هر دو تیم هرچه زدند به در بسته برخورد کردند و بازی می‌رفت با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد تا اینکه علی کاظم موفق شد گل دوم عراقی‌ها را هم به ثمر برساند و تیمش را در واپسین لحظات، صاحب سه امتیاز شیرین کند.

جدول گروه دو را پس از برگزاری هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲، مشاهده می‌کنید:

کد خبر 566944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.