عمل به شعار سال نسخه شفابخش اقتصاد کشور است

امام‌ جمعه چادگان گفت: عمل به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امروز -نوزدهم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به حادثه تأسف‌برانگیز آستان مقدس رضوی که منجر به شهادت دو روحانی شد، اظهار کرد: اقدام این جوان کاملاً کارگردانی شده بود و اهداف شوم دشمن از این اقدامات تضعیف و تخریب امت اسلامی است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب امت اسلامی وحدت یافته است، اما دشمن با سیاست‌های نخ‌نما به دنبال اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی است تا جنگ برادرکشی راه بیاندازد و خودش از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

امام جمعه چادگان با بیان اینکه آل سعود به دنبال حاشیه بردن جبهه مقاومت است، گفت: امروز دشمنان اسلام حال خوشی ندارند و به شدت سیلی خوردند، از آغاز ماه رمضان شاهد وضعیت اسفبار صهیونیست‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه عمل به شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، گفت: در بخش صنعت و کشاورزی از لحاظ کمی و کیفی با استارت‌آپ‌های جهانی فاصله داریم و لازم است به شرکت‌های دانش‌بنیان روی آوریم.

بنی‌جمالی گفت: امروزه ۹۰ درصد مصرف آب صرف بخش کشاورزی می‌شود، نبود استفاده بهینه در مصرف آب و الگوی کشت مناسب سبب شده تا در زمینه محصولات استراتژی به خودکفایی نرسیم.

وی با اشاره به حمایت مجلس و دولت در تخصیص اعتبار برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: با سیاست‌گذاری درست شاهد تحول در عرصه اقتصادی و بخش کشاورزی و باغداری خواهیم بود.

کد خبر 566853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.