احداث هفت‌راه دوچرخه‌سواری در هامبورگ

مقامات هامبورگ اعلام کردند که دولت فدرال آلمان از ساخت یک بزرگراه دوچرخه‌سواری بین منطقه هانزاتیک و لونبورگ آلمان به مبلغ ۸.۶ میلیون یورو حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این بزرگراه دوچرخه سواری عظیم که در سال ۲۰۲۶، هامبورگ و لونبورگ را به هم متصل می‌کند، بخشی از ایده منطقه هانزاتیک برای ساخت هفت‌راه سریع دوچرخه سواری است که به حومه شهر با طول کلی ۳۰۰ کیلومتر متصل می‌شود.

احداث هفت‌راه دوچرخه‌سواری در هامبورگ

بودجه ۸.۶ میلیون یورویی، تنها ۱.۹ کیلومتر از این پروژه را پوشش می‌دهد. بخش بسیار دشوار این پروژه شامل ساخت پنج سازه پل است که مجموعاً ۱۱.۵ میلیون هزینه دارد. توسعه این بخش قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود و در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد.

بزرگراه دوچرخه یک پروژه زیرساختی پیشرفته خواهد بود که می‌تواند عادات رفت و آمد را به طور اساسی تغییر دهد. عرض این بزرگراه چهار متر خواهد بود، به طوری که پتانسیل میزبانی از حجم عظیمی از تردد چرخه را دارد.

احداث هفت‌راه دوچرخه‌سواری در هامبورگ

این بزرگراه به افزایش انسجام بین بخش‌های شمالی و جنوبی هامبورگ کمک خواهد کرد. با این حال، پروژه نهایی فراتر از محدوده شهر به طول چشمگیر ۵۰ کیلومتر خواهد رسید.

طرح جدید، یک پروژه زیرساختی کاملاً بزرگ است که محصول همکاری بین مقامات لونبورگ، هاربورگ، استل، سیوتا و همچنین مقامات ترافیکی است. این بزرگراه از نزدیکی بسیاری از مناطق صنعتی که دارای اهمیت محلی و ملی هستند، عبور می‌کند و یک استدلال قوی برای مسافران فراهم می‌کند تا خودروهای خود را برای وسایل حمل‌ونقل پایدارتر کنار بگذارند.

شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مجموعاً ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در منطقه شهری هامبورگ است.

احداث هفت‌راه دوچرخه‌سواری در هامبورگ

اگرچه سایر شهرهای آلمان نیز دارای راه‌های سریع‌السیر دوچرخه‌سواری هستند، اما تعداد کمی از آن‌ها به اندازه طرح توسعه پیشنهادی در هامبورگ بلندپروازانه هستند. این پروژه، امکان رفت و آمد سریع با دوچرخه را فراهم می‌کند.

به گفته ولکر ویزینگ، وزیر امور دیجیتال و حمل‌ونقل، پروژه جدید به متقاعد کردن افراد بیشتری برای ترک خودروهایشان کمک می‌کند.

کد خبر 566842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.