تماس باشگاه های لیگ برتر با ستاره آرژانتینی

کاپیتان دوم یوونتوس در رادار باشگاه‌های جزیره قرار گرفته و شاید انگلستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، باشگاه‌های آرسنال و نیوکاسل تماس‌های اولیه‌ای با پائولو دیبالا برقرار کرده‌اند تا این بازیکن را برای پیوستن به تیمشان متقاعد کنند.

پس از اینکه باشگاه یوونتوس صراحتاً به مهاجم آرژانتینی خود یعنی پائولو دیبالا اعلام کرد، وی دیگر بخشی از برنامه‌های آن‌ها در آینده نیست، این بازیکن نیز جستجوی خود را برای یافتن باشگاه جدید آغاز کرد. بسیاری از خبرگزاری ایتالیا اعتقاد دارند که وی در این کشور می‌ماند و احتمالاً به یکی از دو تیم شهر میلان خواهد پیوست.

با وجود نظرات مختلف خبرگزاری‌های ایتالیایی، به تازگی کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که مهاجم آرژانتینی یوونتوس گزینه باشگاه‌های آرسنال و نیوکاسل نیز محسوب می‌شود و سران این دو باشگاه برای جذب او تماس‌هایی برقرار کرده‌اند.

قرارداد دیبالا در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و به این ترتیب او در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود. نزدیکان دیبالا گفته‌اند که او ترجیح می‌دهد به خارج از کشور برود. اگرچه باشگاه‌های انگلیسی اقدام ابتدایی را برای جذب دیبالا انجام داده‌اند، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به او ارائه نشده است.

بدون شک در حال حاضر دیبالا در حال بررسی گزینه‌های جایگزین است. او میلان را به عنوان مقصدی احتمالی می بیند زیرا روسونری در تابستان به دنبال یک هافبک هجومی جدید خواهد بود. البته گفته می‌شود که هنوز هیچ تماسی بین میلان و اطرافیان دیبالا وجود نداشته است.

بپه ماروتا همچنین امیدوار است بتواند دیبالا را برای ماندن در ایتالیا متقاعد کند. مدیر ورزشی اینتر کسی است که لاجویا را در سال ۲۰۱۵ در قراردادی ۴۰ میلیون یورویی از پالرمو به تورین آورد. از آنجا که دیبالا ارتباط نزدیکی با دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید دارد، شاید این باشگاه نیز برای جذب او اقدام کند.

کد خبر 566836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.