کار سخت آرسنال بدون هافبک تاثیرگذار

با مصدومیت چندین هفته‌ای توماس پارتی، آرسنالی‌ها درباره شرایط خط میانی خود نگران هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس پارتی، ستاره ۲۸ ساله تیم آرسنال در دیدار برابر کریستال پالاس دچار مصدومیت شد و احتمالاً تا چندین هفته از میادین فوتبال دور باشد؛ این مصدومیت به مذاق هواداران آرسنال نیز خوش نیامده است.

آرسنالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اخباری مصدومیت توماس پارتی واکنش‌های فراوانی داشته‌اند و اعتقاد دارند که عملکرد تیمشان با غیبت این بازیکن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. این بازیکن اهل غنا در دیدار آرسنال و کریستال پالاس که با برتری سه بر صفر کریستال همراه بود، دچار مصدومیت شد.

باشگاه آرسنال به تازگی اعلام کرده است که زمان بازگشت پارتی به میادین فوتبال مشخص نیست اما او حداقل چند هفته‌ای نمی‌تواند برای تیمش بازی کند. ستاره خط میانی آرسنال که روزهای خوبی را با توپچی‌ها سپری می‌کند، در این فصل از مسابقات در ۲۴ مسابقه برای تیمش به میدان رفته و دو بار نیز برابر تیم‌های استون ویلا و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است.

هواداران پیش بینی می‌کنند که پارتی حدوداً ۹ بازی باقیمانده آرسنال در لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد. غیبت این بازیکن سبب شده تا امیدواری هواداران برای بازگشت دوباره تیمشان به لیگ قهرمانان اروپا نیز کاهش پیدا کند. آن‌ها باور دارند که با عدم حضور پارتی در ترکیب تیمشان، هیچ بازیکن دیگری در تیم نمی‌تواند بار مسئولیت‌های او را به دوش بکشد.

در کنار مصدومیت توماس پارتی، کیران تیرنی نیز دیگر بازیکن آرسنال است که احتمالاً تا پایان فصل به دلیل مصدومیت قادر به همراهی توپچی‌ها نباشد. آرتتا به خوبی می‌داند که تیمش بازی‌های سختی در پیش دارد و دوری دو بازیکن ترکیب اصلی این تیم که اثرگذاری بسیار بالایی نیز داشتند، قطعاً خبر خوبی برای سایر تیم‌هایی است که در حال جنگیدن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

کد خبر 566833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.