تکریم بازنشستگان و خانواده‌های پلیس امری لازم است

رئیس پلیس پایتخت، از بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان نام برد و گفت: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های آنها امری لازم است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی، در دیدار با جمعی از مسئولان کانون بازنشستگان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، اظهار کرد: بازنشستگان سرشار از تجربه‌های گرانقیمت و ذی قیمتی هستند که نباید در گذر زندگی به فراموشی سپرده شوند؛ بلکه باید از این تجربیات به نحو مطلوب بهره جست.

وی افزود: احترام و تکریم بازنشستگان و خانواده‌های این عزیزان امری لازم است که باید همه خود را ملزم به رعایت این مهم بدانیم و در صورت مراجعه این عزیزان به مراکز انتظامی باید با رویی گشاده و آغوشی باز از آنان استقبال و پذیرایی کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هر خدمتی که ممکن و میسر باشد باید به بازنشستگان ارائه شود، گفت: تمام امکانات رفاهی و معیشتی که برای شاغلین وجود دارد، باید به بازنشستگان و وابستگان آنها نیز تعلق گیرد و هرگز نباید خدمات و تلاش‌های این عزیزان را فراموش کنیم؛ بلکه باید همواره قدردان یک عمر تلاش و خدمات بازنشستگان باشیم.

در ادامه این جلسه، حاضران، از تلاش‌ها، خدمات و توجه ویژه سردار رحیمی به کانون بازنشستگان در اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و پیگیری مشکلات آنان قدردانی کردند.

کد خبر 566809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.