احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در بهارستان

استاندار اصفهان گفت: مطالعاتی برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در بهارستان انجام شده بود و قرار شد با شروع مطالعات فاز یک، احداث آن با محوریت شرکت عمران بهارستان آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _پنج‌شنبه هجدهم فروردین‌ماه_ در حاشیه جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان که در بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در منطقه بهارستان، قلعه‌شور، کوی راه حق و روستاهای اطراف حضور داشتیم و بازدیدهای خوبی از این منطقه انجام شد.

وی افزود: همه مسائل مربوط به منطقه و مسائل شناسایی شده است و در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان در بهارستان با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد که امیدواریم منشأ اثر شود و بخشی از مسائل و مشکلات مردم اصفهان را برطرف کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از تصمیماتی که امروز در این سفر گرفته شد این بود که به دلیل تراکم جمعیت در شهر بهارستان و کمبود پایگاه جامع سلامت با مشکل خدمات بهداشت و درمان مواجه هستیم، از این رو مقرر شد با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی دو پایگاه جدید ساخته شود؛ این پایگاه‌ها طی روزهای آینده کلنگ‌زنی و تا پایان سال به چرخه خدمت‌رسانی مردم شهر وارد می‌شود.

مرتضوی اضافه کرد: با توجه به اینکه از قبل مطالعاتی برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی انجام شده بود، در جلسه امروز طرح موضوع و تفکیک وظایف انجام و قرار شد با شروع مطالعات فاز یک، احداث آن با محوریت شرکت عمران بهارستان آغاز شود.

وی با بیان اینکه احداث آرامستان یکی از مطالبات جدی مردم بهارستان است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری بهارستان مطالعاتی در خصوص احداث آرامستان در فضایی مشخص انجام داده است اما برخی از دستگاه‌های تخصصی استان به آن اعتراض داشتند که قرار شد با محوریت معاونت عمرانی استانداری طی روزهای آینده در جلسه‌ای در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حداکثر فرصت برای جانمایی مکان جدید حداکثر یک ماه است تا در این مدت مکان آرامستان بهارستان را جانمایی کنند.

مرتضوی در خصوص تعیین تکلیف آرای شورای شهر بهارستان، گفت: هنوز رأی انتخابات شورای شهر بهارستان به ما ابلاغ نشده است و تا زمانی که به عنوان قائم مقام شورای شهر بهارستان انجام وظیفه می‌کنم، سعی دارم نقش جایگزین را به خوبی ایفا و مسائل مربوط به شهر بهارستان را پیگیری کنم، البته در حال حاضر هم رتق و فتق امور در سطح قابل قبولی انجام می‌شود.

کد خبر 566740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.