۴۰۰هکتار از بافت شهری رامسر میراثی است

شهردار رامسر با بیان اینکه حدود ۴۰۰هکتار از بافت شهری رامسر در محدوده تاریخی و میراثی قرار دارد، گفت: احداث مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو در شرق و غرب بلوار معلم به طول چهار کیلومتر با حمایت شورای اسلامی شهر در فاز اول مورد تصویب میراث فرهنگی قرار گرفت.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه رامسر به دلیل وجود حریم‌هایی که آن را احاطه کرده است، قابل مقایسه با سایر شهرهای استان نیست، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ هکتار از زمین‌های شهرداری زیر سایه میراث فرهنگی و گردشگری و مباحث حریم قرار دارد و نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه اگر رامسر شهر ملی و بین‌المللی بوده و قرار است خدمات ملی ارائه دهد، به بسترهای مناسبی نیاز دارد، افزود: وزارت راه و شهرسازی به دلیل حریمی که به واسطه فرودگاه رامسر برای کل شهر به وجود آورد، باید متولی شود و کمک‌رسان و خدمات‌رسان شهرداری‌ها باشد.

شهردار رامسر با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان آغاز شده است، تصریح کرد: احداث مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو در شرق و غرب بلوار معلم به طول چهار کیلومتر با حمایت شورای اسلامی شهر در فاز اول مورد تصویب میراث فرهنگی قرار گرفت.

امینی‌شاد با بیان اینکه به منظور ارتقای کیفیت مبلمان شهری، نیمکت، سطل زباله و آبخوری در سطح شهر نصب شده است، گفت: نهضت آماده‌سازی سرویس بهداشتی در سطح شهر به مدار خدمت‌رسانی اضافه شد و تعداد سرویس بهداشتی‌ها سطح شهر نیز افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 566727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.