"فین" پتانسیل‌های مهمی برای توسعه دارد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بخش تاریخی فین پتانسیل‌های مهمی در بخش‌های مختلف برای توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان کامرانی امروز شنبه- بیست فروردین‌ماه_ در دیدار با معتمدان و مسئولان محلی بخش فین، با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه رمضان با اشاره به ظرفیت‌های بخش تاریخی فین، اظهار کرد: فین به عنوان یک باغ شهر از پتانسیل‌های بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

وی افزود: سرمایه گذاری در کشاورزی فین می‌تواند آن را متحول کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: بازسازی و توسعه نخیلات فین برای رونق اقتصادی آن مهم است.

کامرانی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی فین، تصریح کرد: بخش فین پتانسیل‌های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش نیز زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فین و دهیاری‌های این بخش ضروری است.

کامرانی با اشاره به درخواست‌های مردم فین در بخش‌های مختلف، افزود: مطالبات مردم این منطقه در زمینه ارتقای بخش به شهرستان، بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی، رفع مشکلات اراضی مردم با منابع طبیعی، توسعه نخیلات و رفع مشکلات آب شرب دنبال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: برای تسریع در رفع مشکلات مردم فین به زودی بازدید میدانی از این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 566707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.