۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
ساماندهی فضای سبز شهر بروجرد

شهردار بروجرد گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، کاهش بارش‌های فصلی و احتمال تنش آبی شهرداری ساماندهی فضای سبز شهری و سیستم آبیاری را در دستور کار خود قرار داده است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان فضای سبز شهرداری عملیات علف‌زنی و لایروبی مسیر درختچه‌های رز باغچه‌های سطح شهر را آغاز کرده و تمهیدات لازم برای آبیاری فضای سبز شهری در فصول گرم سال اندیشیده شده است.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری علاوه بر انجام وظایف خود در حوزه‌های عمرانی به منظور توسعه فضای سبز اقدام به تسطیح انتهای ۴۲ دستگاه کرده است تا کاشت گونه‌های بومی آغاز شود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هدررفت آب و ارتقای بهره‌وری سیستم آبیاری، سازمان فضای سبز شهرداری اقدام به رفع ترکیدگی و تعویض اتصالات شبکه آبرسانی در سطوح فضای سبز سطح شهر کرده است.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: شهرداری بروجرد به منظور توسعه فضای سبز اقدام به کاشت نهال در فضاهای عمومی و نیمه‌عمومی سطح شهر کرده است تا با توسعه فضای سبز شهری و کاشت گونه‌های بومی به بهبود وضعیت فضاهای شهری و سیما و منظر شهر کمک کند.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری نیز در راستای زیباسازی فضای شهر و رفع موانع موجود در معابر عمومی، اقدام به انتقال و جابه‌جایی کانکس‌های بلااستفاده در سطح شهر کرده است.

کد خبر 566698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.