۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
احداث ۳ خیابان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در روزهای پایانی سال گذشته، خیابان‌سازی‌های شهیدان امینی، صنعتگران و شهید خدامی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال گذشته، خیابان‌سازی خیابان‌های شهیدان امینی، صنعتگران و شهید خدامی برای رفاه حال شهروندان انجام شد.

وی ادامه داد: خیابان‌سازی‌های شهیدان امینی، صنعتگران و شهید خدامی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای شهرداری منطقه ۱۲ هزینه داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهردار اصفهان با بیان اینکه حدود ۲۱۰۰ تن آسفالت برای ساخت خیابان‌های شهیدان امینی، صنعتگران و شهید خدامی استفاده شده است، خاطرنشان کرد: خیابان‌های شهیدان امینی با پنج‌هزار متر مربع زیربنا، خیابان شهید خدامی با ۵۵۰۰ متر مربع زیربنا و خیابان صنعتگران با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا بخشی از درخواست‌های مردمی در سال ۱۴۰۰ بود با تلاش شبانه‌روزی همکاران در اداره عمران شهرداری منطقه ۱۲ پیش از آغاز سال نو به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امسال نیز در تحقق شعار "منطقه ۱۲، نگین توسعه و سرمایه‌گذاری" گام برمی‌داریم و با پیش‌بینی‌های دقیق در بودجه، تلاش می‌کنیم این ریل‌گذاری ادامه پیدا کند و با آغاز طرح‌های جدید و اتمام بعضی از طرح‌ها در سال جدید، گام‌های مؤثرتر و بلندتری در توسعه این منطقه برداریم.

کد خبر 566667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.