شهرداری نیازهای خود را از شرکت‌های دانش‌بنیان تأمین کند

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تقاضای واقعی باید به‌سمت شرکت‌های دانش‌بنیان برود، گفت: اگر شهرداری، تقاضاهای خود را از واردات یا شرکت‌هایی که واسطه مونتاژکار خارجی هستند تأمین کند، شرکت‌های دانش‌بنیان رشد نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مهدی طغیانی» در جلسه هم‌اندیشی راهکار تحقق شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر، شعار سال را مرتبط با مسائل اقتصادی نام‌گذاری کردند؛ اما آن طور که باید و شاید، به این موضوع توجه نشد.

وی افزود: متأسفانه خواسته‌های رهبر معظم، در حد شعار و ایجاد برخی دفاتر، تنزل پیدا کرده است؛ حتی این دفاتر نیز مرکز بازاریابی پروژه‌های علمی و تحقیقاتی شدند و به حل مسئله نپرداختند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی مجموعه‌ها و دانشگاه‌های دولتی که باید مسائل کشور را حل کنند، نیز درگیر همین موضوع هستند.

وی با بیان اینکه تقاضای واقعی باید به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان برود، گفت: اگر شهرداری تقاضاهای خود را از واردات یا شرکت‌های واسطه مونتاژکار خارجی تأمین کند، شرکت‌های دانش‌بنیان رشد نمی‌کنند.

طغیانی تصریح کرد: شورای شهر، آخر سال ارزیابی کند که چه میزان تقاضا به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه و چه میزان از تقاضاها برآورده شد؛ اگر چنین شود، در عمل به شعار سال روسفید خواهیم بود.

کد خبر 566664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.