آغاز طرح مساجد کانون نورانی محلات در ماه مبارک رمضان

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر از آغاز طرح "مساجد کانون نورانی محلات" در ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهرام عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طرح "مساجد کانون نورانی محلات" در ماه مبارک رمضان در شاهین‌شهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش اعضای شورای اسلامی شهر بر این است که تعهدات نسبت به مردم در مسیر خدمتگزاری را به نحو احسن ایفا کنیم و شرمنده مردم و شهدا نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر افزود: قطعاً هدف مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری باید در راستای تحقق و برآورده شدن برنامه‌هایی که در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است، معطوف شود.

وی گفت: افتتاح نواحی شش‌گانه شهری و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، نقش‌آفرینی و سهم مردم در اداره شهر را دوچندان خواهد کرد، همچنین رویکرد شهردار در خصوص اجرای طرح‌هایی با محوریت فرهنگی و اجتماعی پسندیده و مقبول است، تنها توقع شورای اسلامی شهر ارسال‌های طرح‌ها به شورا جهت بررسی در کمیسیون‌های تخصصی است.

عمویی خاطرنشان کرد: طرح مساجد کانون نورانی محلات با هدف توسعه فرهنگ شهروندی و مفاهیم اخلاقی به همت شهرداری شاهین‌شهر و همکاری مراکز فرهنگی و مذهبی از جمله دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی با حمایت شورای اسلامی شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 566637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.