آبراموویچ یک شایعه عجیب را تکذیب کرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، پنجشنبه هجدهم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* اگر اریک تن هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد منصوب شود، «روبن نوس» هافبک ولوز را به یکی از اهداف شماره یک نقل و انتقالات خود تبدیل خواهد کرد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا پس از امضای قرارداد جدید با مدافع اروگوئه‌ای، رونالد آرائوخو، از رقابت برای جذب آنتونیو رودیگر کناره‌گیری کرده است.

* یک گزارش هیجان‌انگیز در ایتالیا ادعا می‌کند که روملو لوکاکو "تماس‌های ویدئویی" با باشگاه سابق اینترمیلان داشته است و خواهان بازگشت مجدد به جمع افعی‌ها است.

آبراموویچ یک شایعه عجیب را تکذیب کرد!


* بر اساس گزارش‌ها، سران تیم فوتبال منچستریونایتد در نظر دارند "رنه مولنستین" مربی هلندی که مدرک A یوفا را دارد، برای کمک به اریک تن هاخ جذب کنند.

* بر اساس گزارش‌ها، چلسی در حال حاضر در رقابت نقل و انتقالات برای جذب اورلین چوآمنی، هافبک موناکو پیشرو است. این درحالی است که باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن هم در رقابت حضور دارند.

* تاتنهام به طور فزاینده‌ای به پیروزی در رقابت برای جذب سم جانستون دروازه بان ۲۹ ساله وست برومویچ آلبیون در تابستان امسال اطمینان دارد.

* بر اساس گزارش‌ها، سران تیم فوتبال بارسلونا که گزینه‌های زیادی برای تقویت خط حمله در نظر دارند، منتظر پاسخ ارلینگ هالند به پیشنهاد خود هستند، قبل از اینکه با روبرت لواندوفسکی به توافق برسند.

دیلی اکسپرس:

* بر اساس گزارش‌ها، نیوکاسل پس از کنار گذاشتن گزینه جذب "سون بوتمن" که اکنون در حال مذاکره با آث میلان است، در حال بررسی یک انتقال هشت میلیون پوندی برای "موسی نیاخاته" کاپیتان ماینتس است.

* سران پاری سن ژرمن ظاهراً از تصمیم خود برای تمدید قرارداد نیمار، مهاجم پرحاشیه، تابستان گذشته در میان مشکلات این بازیکن برزیلی در این تیم، "پشیمان" هستند.

تایمز:

* اریک تن هاخ پس از اینکه به عنوان یک گزینه مورد علاقه برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی منچستر یونایتد ظاهر شد، در مورد مسیر آینده باشگاه از سران شیاطین سرخ توضیح خواست.

دیلی میرر:

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌تواند مدافع جوان "لینو سوزا" را در خط دفاع قرار دهد؛ زیرا توپچی‌ها تلاش می‌کنند بدون دفاع چپ گزینه اول، (کیران تیرنی)، کنار بیایند.

* رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، آلخاندرو گارناچو نوجوان آرژانتینی جوانان باشگاه را پیش از سفر آخر هفته به اورتون، به تمرینات تیم اصلی آورده است.

دیلی میل:

* به گفته پائولو اسکارونی، رئیس میلان، اگر برنامه‌های ساخت ورزشگاه جدید ۶۵۰۰۰ نفری به سرعت پیشرفت نکند، اینتر و آث میلان هر دو می‌توانند از یک ورزشگاه جدید در خارج از شهر به صورت مشترک استفاده کنند.

دیلی استار:

* جوئل گلیزر مالک شیاطین سرخ، نظر مشاوران منچستریونایتد را رد کرده است، زیرا او آماده است تا اریک تن هاخ را به عنوان سرمربی بعدی باشگاه منصوب کند.

* رومن آبراموویچ مالک چلسی قضیه درخواست پول از دوستان هالیوودی برای قرض دادن به او پس از مسدود شدن حساب‌هایش در بریتانیا و اتحادیه اروپا را رد کرده است.

* لوک آیلینگ، مدافع ۳۰ ساله و انگلیسی، فاش کرده که قصد دارد بقیه دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در تیم لیگ برتری لیدز بگذراند و آنجا پا به توپ خواهد شد.

آبراموویچ یک شایعه عجیب را تکذیب کرد!

گاردین:

* اریک تن هاگ، مطمئن است در صورت رسیدن به پست سرمربی دائمی منچستریونایتد، با توافق بین آژاکس هلند و باشگاه، استیو مک‌کلارن نیز به عنوان کمک او منصوب خواهد شد.

سان اسکاتلند:

* توماس براون، رئیس لیگ لولند اسکاتلند، از تصمیم رأی‌گیری به نفع باشگاه‌های میهمان برای فصل آینده دفاع کرده است، زیرا او از مزایای مالی عظیم گلاسکو رنجرز و سلتیک در این لیگ خبر می‌دهد.

دیلی رکورد:

* شرایط قراردادی که باشگاه آبردین اسکاتلند به مدافعش اندی کانسیدین ۳۵ ساله پیشنهاد داد، قهرمان باشگاه را مجبور به کاهش دستمزد بزرگ می‌کرد. حالا در پایان فصل باشگاهش را ترک خواهد کرد.

* شأن مالونی بازیکن سابق و مربی فعلی سلتیک اسکاتلند فاش کرد که قبلاً شخصاً اهداف انتقال باشگاه هیبرنین را ملاقات کرده است.

کد خبر 566625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.