گردشگری کاشان مدیون رسانه است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان حوزه گردشگری کاشان را مدیون رسانه دانست و گفت: اگر رسانه نبود صدای گردشگری کاشان برای جهان ناشناخته بود.

حسین باغشیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوروز امسال پس از دو سال رکود، شاهد استقبال و بازدید گردشگران زیادی در اماکن تاریخی کاشان بودیم و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان داشتند.

وی افزود: گردشگران بیشترین استقبال را از اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی‌های شهرستان داشتند و بیش از ۹۰ درصد ظرفیت آنها از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۰ تا پایان سیزدهم فروردین امسال تکمیل شد، پس از آن هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و میهمان‌پذیرها پذیرای مسافران نوروزی بودند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی مایه فخر و مباهات تمام مسئولان است و اگر رسانه در کنار حوزه گردشگری قرار نمی‌گرفت، این مهم میسر نمی‌شد و صدای گردشگری کاشان به گوش جهان نمی‌رسید.

وی با اشاره به ظرفیت ویژه رسانه در حوزه گردشگری، گفت: حوزه گردشگری کاشان مدیون رسانه است و اگر رسانه نبود قطعاً گردشگری در کاشان رونقی نداشت.

کد خبر 566590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.