ضرورت تزریق حداقل یک دوز واکسن برای حضور در دانشگاه

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌‎گذاری اجتماعی، داشتن کارت واکسن با تزریق حداقل یک دوز واکسن برای حضور در دانشگاه الزامی است.

صدیقه واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حضوری شدن کلاس‌ها در دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: مطابق با دستورالعملی که از سوی سازمان مرکزی ارسال شده است و با در نظر گرفتن ضوابط بهداشتی و سایر دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، دانشگاه از یکشنبه _چهاردهم فرودین‌ماه_ موظف به برگزاری حضوری تمام کلاس‌ها در مقطع دکتری، برگزاری تمام دروس عملی و بخش عملی دروس عملی_نظری و برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم در تمام مقاطع تحصیلی از کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های نظری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مطابق با بخشنامه، دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد: کلاس‌ها در مقطع کارشناسی به صورت مجازی و جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های ارشد و رساله‌های دکتری با حضور دانشجو و هیئت داوران به جز در موارد خاص به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان درخصوص شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، داشتن کارت واکسن با تزریق حداقل یک دوز واکسن برای حضور در دانشگاه الزامی است.

کد خبر 566556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.