فرهنگیان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند

فرماندار گلپایگان گفت: : فرهنگیان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، امیدوارم با سیاستی که دولت سیزدهم در پیش رو گرفته است آینده بهتری در انتظار معلمان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _چهارشنبه، هفدهم فروردین ماه_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است، اظهار کرد: مدیران باید در حفظ دستاوردهای انقلاب و اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم مردمی است، تصریح کرد: مدیر جدید آموزش و پرورش ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری، باید دارای روحیه انقلابی و اجرا کننده سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف باشد.

فرماندار گلپایگان گفت: خیران در طول دوران انقلاب در امر مدرسه سازی خوش درخشیدند و لازم است مدیریت آموزش و پرورش از ظرفیت خیرین استفاده کند.

عسگریان با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی معلمان و اینکه رفع آن در اختیار شهرستان و استان نیست، گفت: فرهنگیان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، امیدوارم با سیاستی که دولت سیزدهم در پیش رو گرفته است آینده بهتری در انتظار معلمان باشد.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای فعالیت معلمان است

در ادامه محمدباقر عبیری رئیس آموزش و پرورش گلپایگان با بیان اینکه دانش‌آموزان و خانواده و جامعه سه ضلع تعلیم و تربیت را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه علمی کشور است.

رئیس آموزش و پرورش گلپایگان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری مبنای فعالیت معلمان است تا بر اساس آن به برنامه‌های آموزش و پرورش جامه عمل بپوشانند.

وی فعالیت آموزشی دانش‌آموزان در فضای مجازی را خسارتی جبران ناپذیر دانست و افزود: با توجه به اینکه در دوران کرونا تحصیل دانش‌آموزان به صورت مجازی ادامه داشت اما برخی از آنان به بیماری روانی دچار شدند.

رئیس آموزش و پرورش گلپایگان افزود: با تعطیل شدن مدارس در دوران شیوع کرونا و به اجبار کار آموزش‌های مجازی، از پرورش و تربیت دانش‌آموزان غافل شدیم و سبب تغییر سبک زندگی و روحیه و اخلاقی دانش‌آموزان شد.

عبیری با بیان اینکه خدمت به خلق خدا بزرگترین عبادت است و از هیچ تلاشی در خدمت به دانش‌آموزان و معلمان کوتاهی نخواهم داشت، گفت: معلمان خط شکنان فرهنگی کشور هستند و نباید دغدغه معیشتی داشته باشند و تنها دغدغه آنان باید تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باشد تا جامعه سالم بماند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات مصطفی مهدیان قدردانی و محمدباقر عبیری به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 566547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.