تحلیل  تکنیکال رمز ارز اوالانچ+ نمودار و قیمت AVAX

پیش بینی تداوم روند اصلاحی تا حمایت ۶۶ دلار. این رمز ارز نیز همگام با ریزش بازار افت قیمت را تجربه کرد و به علت اینکه نتوانست از مقاومت خود عبور کند قدرت عرضه کنندگان فزونی یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تکمیل ساختار موجی ۱۲۳۴۵ الیوت ما انتظار یک اصلاح زمانی و قیمتی مناسب برای این رمز ارز را داشتیم، پس از انجام موج ab انتظار تشکیل موج c برای ما وجود دارد و حال با افت ۱۰ درصدی امروز این رمز ارز پیش بینی افت قیمت و تشکیل موج c وجود دارد.

تحلیل تکنیکال اوالانچ

تحلیل  تکنیکال رمز ارز اوالانچ+ نمودار و قیمت AVAX

حمایت: ۶۶ دلار

مقاومت: ۱۰۰ و ۱۳۰ دلار

پیش بینی: افت قیمت تا حمایت ۶۶ دلاری

ویژگی‌ها

تحلیل  تکنیکال رمز ارز اوالانچ+ نمودار و قیمت AVAX

رتبه در بازار: ۱۰

قیمت به دلار: ۸۴.۰۱

حجم بازار: ۲۲ میلیون ۶۹۴ هزار دلار.

عرضه کل: ۷۲۰ میلیون.

معاملات روزانه: یک میلیارد ۳۴۵ میلیون دلار.

سکه در گردش: ۲۶۷ میلیون ۹۸۹ هزار توکن.

درباره اوالانچ

توسعه‌دهندگان آزمایشگاه‌های Ava ادعا می‌کنند که آوالانچ اولین شبکه قراردادهای هوشمند است که به صورت استاندارد در کمتر از یک ثانیه تراکنش‌ها را تأیید می‌کند. آوالانچ شبکه اصلی خود را در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی کرد. توکن اصلی این پلتفرم یعنی AVAX نام دارد، اولانچ از یک تکنولوژی پیشگامانه بهره می‌برد. این پلتفرم ترکیبی از یک پروتکل اجماع جدید و کاملاً قدرتمند است که ضمن ایجاد تمرکززدایی به صورت واقعی، تراکنش‌ها را بسیار سریع و در کسری از ثانیه پردازش می‌کند. علاوه بر این، زیرساخت اوالانچ بسیار منعطف است و توسعه‌دهندگان را قادر به ساخت زیرشبکه‌های جدید با محیط‌های دلخواه می‌سازد.

(هیچ سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

کد خبر 566543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.