فضای مجازی، جولانگاه دشمن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: جهاد تبیین اگر به حضور مردم پیوند خورد به نحو احسن محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز _ چهارشنبه، هفدهم فروردین ماه_ در مراسم گرامیداشت حماسه پنج رمضان اصفهان که در در خانه انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اگر اراده انسان‌ها برای تغییر به حق گره بخورد، هیچ چیز مانع آنها نیست.

وی ادامه داد: جوهر جامعه بشری عزم و اراده است، وقتی اراده‌های مردم جامعه بهم پیوند خورد و برای احقاق حق همه به پا خاستند، حاصل آن جمهوری اسلامی شد؛ لذا این سنت خداوند است که باید اراده مردم بهم پیوند بخورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: اراده اجتماعی مقدمه‌ای از جنس تبیین حق است، بنابراین ترجمان این فرمایش قرآن کریم که اراده الهی با پیوند اراده انسان‌ها تجلی پیدا می‌کند، این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کجا امورات را به مردم سپردیم محقق شد و هرگاه به دستگاه‌ها محقق نشد.

قمی خاطرنشان کرد: اگر بین مردم صبر و توکل به حق باشد و به یکدیگر کمک کنند، یک معضل حل می‌شود. علت مبقیه و محدثیه انقلاب اراده مردم بود.

وی اضافه کرد: براساس فرمایش رهبری در طول ۴۰ سال گذشته، اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است، به این تعبیر، تبیین، همواره در منظومه فکری و گفتمان رهبری، اصل بوده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در طول شش ماه گذشته رهبری سخن از «تبیین» کرده‌اند، قبضه افکار عمومی، جنگ اراده‌ها و روایت‌ها، نیز دیگر کلیدواژه‌های به کار رفته در راستای اهمیت تبیین از سوی رهبری است.

قمی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین، بر این اصول است که جنگ‌های امروز علیه اسلام و انقلاب، از نوع ترکیبی است، رمز پیروزی در این جنگ‌های نوظهور، حضور به موقع و آگاهانه مردم است.

وی خاطرنشان کرد: عرصه فضای مجازی جوانان را هر روز ناامیدتر می‌کند و جولانگاه دشمن است، بنابراین با حضور مردمی در فضای مجازی می‌توانیم ورق جهاد تبیین را به نفع اسلام برگردانیم‌.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: مردم باید خوبی‌های یکدیگر و زیبایی‌های خود و نظام را نشر دهند، بهترین بستر و فضا برای نشر این خوبی‌ها همان فضای مجازی است که در این صورت نقطه پیروزی در جهاد تبیین رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: عامل پیروزی در جهاد تبیین، داشتن اخلاص، هادی و رهبری حکیم و حضور آگاهانه مردم است.

کد خبر 566536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.