ایستگاه آخر لیگ فوتسال زنان در فصل ۱۴۰۰

پیکان و نصرفردیس با انبوهی از ستاره و امید، دیدار نهایی لیگ فوتسال زنان را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ فوتسال زنان با برگزاری دو بازی فینال رفت و برگشت بین پیکان و نصرفردیس، رو به اتمام است.

فصل جاری لیگ برتر فوتسال زنان مانند لیگ گذشته با دو گروه برگزار شد و در نهایت، هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و پس از آن چهار تیم پیکان تهران، نصر فردیس کرج، مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز به نیمه نهایی راه پیدا کردند. این درحالی است که با انجام دو بازی رفت و برگشت میان حریفان دو تیم فینالیست مسابقات مشخص شدند و باز هم پیکان و نصر فردیس مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

این دو تیم در مرحله مقدماتی در یک گروه قرار داشتند و پیش از این دو بار در فصل جاری مقابل هم صف‌آرایی کرده بودند. با این وجود در بازی رفت دور مقدماتی، شاگردان اردلان با نتیجه سه بر یک، پیروز شدند؛ اما در دیدار برگشت نصرفردیس بود که با نتیجه چهار بر یک حریفش را بدرقه کرد.

به این ترتیب بازی رفت فینال رقابت‌ها میان این دو تیم روز نوزدهم فروردین در سالن غدیر تهران برگزار خواهد شد.

تیم پیکان با هدایت نیلوفر اردلان که فصل مسابقات خود را با اردوی پیش فصل زودهنگام شروع کرده بود، در همان بازی‌های اول با حضور ستاره‌هایی همچون نسیمه غلامی نشان داد که می‌تواند یکی از فاتحان جام باشد و با داشتن گلزنی مثل سحر زمانی فرد به کار خود در لیگ ادامه داد.

مهسا علی مددی، فاطمه اعتدادی و اعظم آخوندی از نقاط قوت تیم اردلان در این فصل بوده‌اند و در ادامه فصل فرشته کریمی لژیونر ایرانی شاغل در لیگ کویت نیز به این تیم اضافه شد که با توجه به ابهامات پیش آمده در خصوص منع انعقاد قرارداد به دلیل تداخل در طی فصل، این بازیکن قادر به همراهی پیکان در نیمه نهایی نبود. با این وجود اردلان تاکید کرده است که فرشته کریمی مشکلی برای همراهی تیم خود در دیدار نهایی نخواهد داشت.

از سوی دیگر تیم نصر فردیس که کار خود را با معصومه رضازاده آغاز کرده بود، بازیکنان ملی پوش و مؤثری مانند فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، سارا شیربیگی، نارمیلا فتحی و خانم گل فصل گذشته، نساء احدی را به خدمت گرفت؛ اما در ادامه رضازاده با وجود مشکلات پیش آمده از سمت خود کنار رفت و در نهایت این تیم با مربیگری فاطمه شریف به کار خود در لیگ ادامه داد.

از گلزنان خوب تیم نصر فردیس می‌توان به مارال ترکمان، ستاره ۱۸ ساله این اشاره کرد که در فصل گذشته در تیم سایپا روزهای درخشانی را سپری کرده است. گفتنی است این دو تیم در شرایطی پا به دیدار نهایی خواهند گذاشت که اولین حضور خود در مسابقات لیگ برتر زنان تجربه کردند.

کد خبر 566523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.