رفع سد معبر و مقابله با بی نظمی و آلودگی در دستور کار شهرداری قیدار

شهردار قیدار گفت: با هرگونه آلودگی در شهر اعم از آلودگی بصری، صوتی، بهداشتی و زیست محیطی در شهر قیدار مطابق قوانین با قاطعیت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مصطفی موسوی در اولین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری قیدار، از عزم جدی شهرداری قیدار در برخورد با عوامل بی نظمی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مطالبه عموم مردم و در اجرای قانون شهرداری موظف است با هرگونه بی نظمی و آلودگی در شهر مقابله نماید.

وی با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی و رضایت اجتماعی مردم، افزود: جامعه هدف ما برای ارائه خدمات، عموم مردم هستند و خواسته شهروندان در رفع سد معبر و مقابله با بی نظمی و آلودگی‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

شهردار قیدار خاطرنشان کرد: پس از تعیین اعضای کمیسیون توسط شورای اسلامی شهر، مطابق آئین نامه و مقررات اخطارها و تذکرات قانونی جهت رفع آلودگی به متخلفین ابلاغ شده و افرادی که از قانون تمکین نکردند رأی پلمپ واحدهای متخلف با نظر این کمیسیون صادر می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که متشکل از نماینده محترم دادستان، نماینده محترم شبکه بهداشت و درمان و نماینده محترم انتظامی شهرستان تشکیل شد، تعداد ۲۱ پرونده تخلفات واحدهای تجاری مورد بررسی قرار گرفت و برای ۱۸ واحد رأی پلمپ و سه واحد رأی تمهیدات صادر شد.

کد خبر 566511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.